ابتکار جالب معلم ورزش رفسنجانی

  • شناسه خبر: 17290
ابتکار جالب معلم ورزش رفسنجانی

اعظم رحمانیان معلم ورزش دبستان شهید جندقی طی ابتکاری با هدف تقویت روحیه جوانمردی بچه ها و ایجاد نشاط سالمندان دانش آموزان خود را به دیدار سالمندان خانه سالمندان رفسنجان برد

اعظم رحمانیان معلم ورزش دبستان شهید جندقی طی ابتکاری با هدف تقویت روحیه جوانمردی بچه ها و ایجاد نشاط سالمندان دانش آموزان خود را به دیدار سالمندان خانه سالمندان رفسنجان برد.

به گزارش خبرنگار روراستی، اعظم رحمانیان معلم ورزش مدرسه شهید جندقی رفسنجان با بیان اینکه به بچه ها قول بازدید ورزشی داده بودم  افزود: با توجه با اینکه اماکن ورزشی برای دانش آموزان تکراری بود تصمیم گرفتم فکر و عاطفه بچه ها را هم ورزش دهم و بنابراین آنها را به دیدار سالمندان خانه سالمندان شهرمان بردم.

وی تصریح کرد: هدف دیگر این بازدید این بود که بچه ها قدر خانواده و امکانات خود  را بدانند و اخلاق جوانمردانه در آن ها تقویت شود.

رحمانیان افزود: دانش آموزان ابتدا حرف از ترسیدن می زدند و دید خوبی به این دیدار نداشتند و با اینکه با دلهره وارد این خانه شدند و با گل و شیرینی به عیادت سالمندان رفتند دیدشان عوض شد  و صمیمانه دست آنها را بوسیدند  و پای درد و دل آنها نشستند.

این معلم ورزش ادامه داد: بچه ها یک سری حرکات ورزشی هم برای سالمندان انجام دادند که مورد استقبال آنها قرار گفت به طوری که پرستار خانه سالمندان نسبت به تقویت روحیه این پدران و مادران سالمند و ایجاد روحیه نشاط در آنها اذعان کرد.

وی خاطر نشان کرد: بچه ها هم از این دیدار بسیار خوشحال شده بودند  و تقاضا کردند ماهی یکبار این دیدار تکرار شود.

IMG-20151028-WA0012 IMG-20151028-WA0013 IMG-20151028-WA0014 IMG-20151028-WA0015 IMG-20151028-WA0016 IMG-20151028-WA0017 IMG-20151028-WA0018

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ابتکار، معلم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یه نفر

    الهی قربون خودتون ومعلم ورزشتون با اون مدرسه تون عزیزم

    ....م.....

    قربون مدرسمون ^_^

    یه بنده خدا

    چه ابتکاری!!!!!!!!! اسم ایشون را می بایست بذارن خانم ابتکار نه معصومه ی ابتکار رو حقشو خوردن. خوب با این کارش اسم مدرسه غیر مجانی شهید جندقی رئ سر زبونها انداخت. همین بسه. یه جایزه خوب پیش خانم جندقی داره آخه ورزش چه به بازدید از سرای سالمندان؟ تازه اگه معلم پرورشی این کارو می کرد یه چیزی!!! همچین گفتین ابتکار یه معلم ورزش ما گفتیم: شاید با فلان چیز توپ درست کرده یا ۸۰ تا پشتک و وارو زده. برین ببینینین دنیا چه کار میکنه!!!

    محمد

    هدف تقویت روحیه جوانمردی بچه ها و ایجاد نشاط سالمندان .

    ....م.....

    از مدرسه های دیگه که خیلی بهتره