هشدار فرماندار رفسنجان به اعضای شورای اداری

  • شناسه خبر: 17362
هشدار فرماندار رفسنجان به اعضای شورای اداری

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: هر یک از مدیران ادارات که بدون اطلاع در جلسه حاضر نباشند و نماینده خود را بفرستند به این معناست که نمی توانند پاسخگو باشند و صلاحیت مدیر بودن ندارند

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: هر یک از مدیران ادارات که بدون اطلاع در جلسه حاضر نباشند و نماینده خود را بفرستند به این معناست که نمی توانند پاسخگو باشند و صلاحیت مدیر بودن ندارند.

به گزارش ” روراستی ” مهندس ملانوری در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: مردم دولت را در چهره ما می بینند با مردم مهربان باشیم و کاری  کنیم مردم احساس امنیت کنند.

وی ادامه داد: مردم فساد و ناکارآمدی در دستگاهها نمی خواهند عزت و کرامت مردم باید حفظ شود و اگر کاری نمی توانید انجام دهید با گشاده رویی برخورد کنید.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفندماه کلیه ادارات موظف به همکاری در زمینه امکانات و مکان برای برگزاری انتخابات هستند.

ملانوری تأکید کرد: پرهیز از اظهار نظر بیخوددر رابطه با مسائل سیاسی و یا هر مسأله دیگری باید در دستور کار باشد و از امکانات دولتی علیه یا له کاندیدایی استفاده نشود و باید فرهنگ رقابت سالم حاکم باشد.

IMG_9174

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدیران، جلسه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اکبر

    آقای فرماندار چرا فقط شعار میدهی و اکثر جلسات احزاب سیاسی اصلاح طلب شهرستان در مدارس شهرستان برگزار میگردد. مگر مدارس امکانات دولتی نیستند.