سپاه پاسداران تنها سازمانی است که می‌تواند کشور، انقلاب و نظام و ارزش‌ها را حفظ کند

  • شناسه خبر: 17491
سپاه پاسداران تنها سازمانی است که می‌تواند کشور، انقلاب و نظام  و ارزش‌ها را حفظ کند

امام جمعه رفسنجان گفت: سپاه پاسداران تنها سازمانی است که می‌تواند کشور، انقلاب و نظام و ارزش‌ها را حفظ کند

امام جمعه رفسنجان گفت: سپاه پاسداران تنها سازمانی است که می‌تواند کشور، انقلاب و نظام  و ارزش‌ها را حفظ کند.
 
به گزارش” روراستی ” حجت الاسلام عباس رمضانی‌پور  در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ آبان ماه افزود: مسأله جامعه مسأله مهمی است، همان‌طور به زندگی شخصی توجه می‌شود به زندگی اجتماعی هم باید توجه شود.
رمضانی‌پور افزود: یکی از چیزهایی که جامعه را تهدید می‌کند، تفرقه‌افکنی است کسانی هستند که در این زمینه خیلی هم استاد هستند اما هم برای خود هم برای جامعه لغزش ایجاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه همراه بودن با جماعت اهمیت زیادی دارد تصریح کرد: عمده جمعیت نظام ما به راه صحیح می‌روند و در مسیر ولایت هستند راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، روز قدس و ..این جماعات مهم  هستند نه عده‌ای مرفه که ادعا و خواسته‌هایی دارند و برخی مسئولان خیال می‌کنند حق با آنهاست.
امام جمعه رفسنجان با تقدیر از حضور مردم همراه با دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: ساده‌انگاری بعضی افراد در جامعه در مورد نفوذ آمریکا نشان از ضعف است در حالی‌که خطر نفوذ دشمن زیاد است.
وی بیان کرد: اما آن‌چه سبب رفع نگرانی می‌شود وجود نیروهای مقتدر اطلاعات سپاه است که چشمان بیدار آن‌ها توطئه و نفوذ را خنثی می‌کند.
امام جمعه رفسنجان افزود: بعضی‌ها می‌گویند نفوذی نبوده و چماق آن را مانند فتنه بر سر ما نکوبید، ما این مملکت و نظام را ساده به دست نیاورده‌ایم که ساده از دست بدهیم.
رمضانی‌پور بیان کرد: اگر بیانات رهبر در مورد کودتای ۲۸ مرداد را بدانیم این بیانات گویای نفوذ گسترده آمریکا در کشور ما بوده و نیز بعد از انقلاب اسلامی دشمنی‌های این دولت با ایران زیاد بوده است.
وی با بیان اینکه اگر آمریکا به کشورش برگردد همه‌جا امن می‌شود ابراز داشت: این دولت در هر جایی می‌خواهد دخالت می‌کند و به اصطلاح خودشان منافع زیادی دارند.
رمضانی‌پور در ادامه عنوان کرد: برخی مسئولان در جلسات و برنامه‌هایشان نفوذ را ساده می‌دانند و آرام از کنار آن رد می‌شود بعد می‌گویند سازمان اطلاعات سپاه تندروی می‌کند اگر تندوری نکند که شما مملکت را بر باد می‌دهید.
وی اذعان کرد: سپاه پاسداران تنها سازمانی است که می‌تواند کشور، انقلاب و نظام  و ارزش‌ها را حفظ کند.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه بعضی مسئولان جنایات آمریکا را می‌بینند و خود را به کری و کوری زده‌اند خاطر نشان کرد: وقتی رهبر می‌فرمایند «خطر نفوذ دشمن هست » رییس جمهور و وزیران و مجلس شورای اسلامی هم باید بگویند هست اگر غیر از این را بگویند معتقد به ولایت فقیه نیستند.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه نگاه نباید به بیرون باشد و راه نجات اقتصاد کشور در داخل است تصریح کرد: خیال نکنید تا تحریم‌ها برداشته نشود نمی‌شود کاری کرد، کلیدی که دنبالش هستید در داخل است.
وی تأکید کرد: باید به حرف چهار وزیر توجه کرد نه آن را توجیه کرد آقای سخنگوی دولت بیش از ۲۰۰هزار میلیارد تومان در بورس متضرر شدیم که این ضرر به همین مردم رسیده چرا توجیه می‌کنید و رکود ظالمانه را بر نمی‌داریم.
رمضانی‌پور ادامه داد: بر جام به نوبه خود خوب  و ارزشمند است و رهبر نیز از آن حمایت کردند اما ایشان فرمودند« به منتقدان نگاه مخالف نکنید هر کسی با برجام مخالف است که مخالف نظام نیست».
رمضانی‌پور با بیان اینکه وجود کالاهای مصرفی آمریکایی در کشور نشان از ضعف مدیریت است افزود: محصولات آمریکا را نباید در کشور ببینیم.
وی اذعان کرد: دولت آمریکا بی غیرت است و در برابر دوستان احمق خود که هزاران نفر حاجی بی گناه را در خاک و خون کشیدند بی تفاوت عمل کرد، در یمن، عراق، سوریه و…جنایاتی می‌شود که این مدعیان حقوق بشر لب بر شکایت باز نمی‌کنند.
وی از کشتار آل سعود در یمن یاد کرد و تأکید کرد: فاجعه منا نباید به فراموشی سپرده شود و دولت آل سعود باید پاسخگو باشد.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه برخی افراد زمان انتخابات خود را تابع ولی فقیه می‌دانند افزود: آیا اعتقاد قلبی آن‌ها هم همین است، بسیاری از افراد بودند که امروز در دامان اجانب هستند و آن روزها ادعای تبعیت از ولایت داشتند.
وی خاطر نشان کرد: ملاک شناخت عمیق از افراد است، امام علی (ع) فرمودند« مبادا در دین دورویی و نفاق نشان دهید».
 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سپاه، حفظ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :