بررسی محور رفسنجان – زرند توسط اداره راه و شهرسازی و پلیس راه

  • شناسه خبر: 17524
بررسی محور رفسنجان – زرند توسط اداره راه و شهرسازی و پلیس راه

با حضور فرمانده پلیس راه رفسنجان و رییس اداره راه وشهرسازی محور رفسنجان-زرند بررسی شد

با حضور فرمانده پلیس راه رفسنجان و رییس اداره راه وشهرسازی  محور رفسنجان-زرند بررسی شد.

به گزارش ” روراستی ” به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان  روز گذشته محور رفسنجان –زرند جهت رفع نقاط پرتصادف و افزایش ایمنی بازدید و کارشناسی شد.

سرپرست اداره راه و شهر سازی رفسنجان به اتفاق فرمانده پلیس راه رفسنجان-کرمان و کارشناسان واحد ایمنی راهها از محور رفسنجان –زرند بازدید و ضمن شناسایی نقاط پرتصادف، وضعیت تونلها، پلها، شانه جاده، تابلوها و علائم هشداردهنده را نیز در این محور به منظور ارتقاء ایمنی جاده ارزیابی نمودند و نوااقص و کاستی های موجود را بررسی کردند.

در حاشیه این بازدید سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان اظهار داشت: محور رفسنجان-زرند از محورهای پر تردد است که جنبه ترانزیتی دارد و با تلاشهای صورت گرفته جزو مسیرهای شریانی قرار گرفته است.

وی افزود: با پیگیری فرماندار و نماینده مجلس و با حمایت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان این محور جزو پروژه های ملی تعریف شده و مطالعات آن جهت احداث باند دوم انجام و امید است با تخصیص اعتبار لازم اجرایی گردد.

درادامه آقای عباسی پور تصریح کرد: با توجه به باز دیدی که با فرماندهی پلیس راه از محور صورت گرفت بلافاصله نسبت به تأمین و نصب تابلوهای مورد نیاز و رفع نقاط پرتصادف اقدام می گردد.

وی ادامه داد: عرض شانه این جاده کم و بعضی از کامیونها نسبت به تخلیه زباله ساختمانی در شانه جاده مذکور اقدام می کنند که این عمل ایمنی جاده را کاهش و باعث بروز تصادف می گردد که با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راه و مراجع قضایی با کلیه رانندگانی که نسبت به تخلیه زباله ساختمانی و خاک در حریم جاده ها اقدام می کنند برخورد قانونی شده  و کامیون مربوطه توقیف می شود.

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان رفسنجان متذکر شد: شهروندان دراین زمینه با اداره راه و شهرسازی و پلیس  همکاری و در صورت مشاهده اینگونه تخلیه ها مراتب را به شماره تلفنهای ۱۱۰ و ۳۴۳۲۲۰۸۶ و۳۴۳۲۷۲۰۶ گزارش دهند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی ، محور، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :