علت مرگ زن باردار در بیمارستان علی ابن ابیطالب در حال بررسی است/مقصر به عموم معرفی می شود

  • شناسه خبر: 17572
علت مرگ زن باردار در بیمارستان علی ابن ابیطالب در حال بررسی است/مقصر به عموم معرفی می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: علت مرگ زن بارداری که در بیمارستان علی ابن ابیطالب فوت کرد در حال بررسی است و اگر قصور از طرف پزشک یا پرسنل باشد به اطلاع عموم رسانده می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: علت مرگ زن بارداری که در بیمارستان علی ابن ابیطالب فوت کرد در حال بررسی است و اگر قصور از طرف پزشک یا پرسنل باشد به اطلاع عموم رسانده می شود.

محمدرضا میرزابیگی در گفت و گو با خبرنگار روراستی با اشاره به فوت یک زن باردار در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان افزود: زن بارداری به علت تب به پزشک زنان مراجعه کرده و پزشک معالج او را به متخصص داخلی ارجاع می دهد.

وی ادامه داد: متخصص داخلی سریعا این زن را بستری کرده و روز بعد که زن فوت کرده با انجام آزمایش مشخص می شود که عفونت خونی است که سبب مرگ مادر شده است.

میرزابیگی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی پیگیری های لازم را انجام می دهد و اگر قصور از طرف پزشک یا پرنسل باشد نتیجه را به اطلاع عموم مردم می رساند.

وی خاطر نشان کرد: پرونده بیمار را جمع آوری کردیم و در کمیته بازرسی در حال بررسی است و اطلاعات لازم  و شرح وقایع نوشته می شود تا نتیجه نهایی اعلام شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه گفته می شود به بیمار گفتند برو فردا بیا اظهار کرد: چون بیمار با پای خودش مراجعه کرده و علایمی مربوط به دردهای بارداری پیدا نکردند تشخیص دادند احتمالا به علت مشکل داخلی باشدکه پس از انجام آزمایش مشخص می شود عفونت خونی مربوط به زنان و زایمان بوده است که منجر به مرگ مادر بوده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مرگ، زن باردار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :