بازدید فرماندار و مسئولان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی+عکس

  • شناسه خبر: 17590
بازدید فرماندار و مسئولان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی+عکس

فرماندار، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بازدید کردند

فرماندار، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بازدید کردند.

به گزارش “روراستی” فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره استاندارد، رئیس صنعت، معدن و تجارت و سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان ظهر امروز برای ‌بررسی مشکلات چند واحد تولیدی به شهرک صنعتی این شهرستان رفتند.

در این واحدهای صنعتی عمده مشکل سرمایه بود که برای توسعه واحدهای تولیدی مورد نیاز است.

همچنین نیاز به چهارمیلیارد تومان جهت سرمایه ثابت و سرمایه در گردش در کارخانه کابل مطرح شد این کارخانه جهت تغییر کاربری از کابل مسی به این نوع کابل ها این سرمایه گذاری را نیاز دارد.

در بدو ورود به کارخانه روغن موتور پردیس یکی از ترانس های برق هم بر اثر اتصالی که از بارندگی ایجاد شده بود دچار مشکل شد و صدای مهیبی داد  این مشکل سبب شد مدت کوتاهی برق واحدهای تولیدی قطع شود اما مشکل حل شد و برق واحدهای تولیدی نیز وصل شد.

رییس هیئت مدیره این کارخانه عدم سوددهی واحد را عنوان کرد و گفت و سال گذشته سود ما صفر بوده است.

این کارخانه یکی از واحدهای تولیدی با کیفیت در شهرک صنعتی رفسنجان است.

یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی که سابقه ای بیش از ۳۰ سال دارد نیز نئوپان است که علی رغم مشکلاتی که سر راه صنعت هست اما این کارخانه همچنان با خوراکی که از چوب پسته و دیگر میوه ها تغذیه می شود به تولید خود ادامه می دهد و به گفته شهید زاده عضو هیئت مدیره مجتمع صنعتی شش ماه اول سال بهترین عملکرد در کشور را داشته است.

وی با بیان اینکه این کارخانه نیز مشکل نقدینگی دارد عنوان کرد: تولیدات این کارخانه بیشتر در شیراز، قم و تهران به‌ فروش می‌رسد.

 عضو هیئت مدیره مجتمع صنعتی رفسنجان از خرید ماشین‌آلات واحد تولیدی سوپر فسفات به ارزش سه میلیون دلار خبر داد و عنوان کرد: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی به حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز داریم و سالن سوله این واحد تولیدی سالنی خاص است.

۱۰۷۴۸۶

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بازدید، واحد تولیدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کیا

    ' رفسنجان با آن همه درآمدهای پسته که بود و تمام شد و معدن مس که فقط سم و دودش نصیب مردم قانع این شهر می شود را فقط با شهر کرمان یا سیرجان مقایسه کنید. یک خیابان یا کوچه درست و درمانی ندارد.دیگر امکانات بماند.آخر کی میخواهند این همه معضل این شهر رو بر طرف کنند؟؟؟