رییس جمهور و روسای قوا باید در رفتار، کردار و گفتار صداقت داشته باشند

  • شناسه خبر: 17650
رییس جمهور و روسای قوا باید در رفتار، کردار و گفتار صداقت داشته باشند

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: رییس جمهور و روسای قوا باید صداقت در رفتار، کردار و گفتار داشته باشند، کسانی که در لباس روحانیت هستند به تقابل با رهبری برخاستند و منتظرند رهبر حرفی بزنند و آن‌ها در سایت‌های خود موضع گیری کنند

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: رییس جمهور و روسای قوا باید در رفتار، کردار و گفتار صداقت داشته باشند، کسانی هستند که در لباس روحانیت به تقابل با رهبری برخاستند و منتظرند رهبر حرفی بزنند و آن‌ها در سایت‌های خود موضع گیری کنند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان افزود: رسیدگی به امور مادی و معنوی مردم اهمیت زیادی دارد

وی با اشاره به خطر نفوذ تاکید کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که خطر نفوذ دشمن را جدی بگیریم.

وی ادامه داد: دستگیری ۴۰ نفر از جاسوسان و نفوذی‌ها که نزدیکی به مسئولان دولت را داشتند و عکسی که با هم گرفتند گواه آن است از طرفی بعضی مسئولان خود را به خواب غفلت زده‌اند و می گویند نفوذی نبوده است.

رمضانی‌پور تصریح کرد: این مسئولان می‌گویند « بحث نفوذ را مانند فتنه چماق نکنید و بر سر ما بکوبید» برای کسانی که به این مسئله بی‌توجهند باید هم پتک بر سرشان کوبید، نمی‌شود کشور را از دست داد چون شما نظری متفاوت دارد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: برای مردم انقلابی نظر شما محترم نیست زیرا شما تهدیدها را جدی نمی‌گیرید.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب افزود: از تهدیدهای بزرگ کشور همین نفوذ از راه دست دادن، رابطه و خوش و بش‌هایی است که برخی انجام می‌دهند، رهبر فرمودند« این تصور که با کنار آمدن با مستکبران می‌شود به توسعه رسید غلط، عقیم و بی فایده است».

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه رهبر می‌فرمایند « مذاکره با آمریکا نه، رییس جمهور هم باید بگوید نه، اما تعجب می‌کنیم رییس جمهور ما در مصاحبه با تلویزیون فرانسه و ایتالیا می‌گوید « بله می‌شود روزی سفارت آمریکا و ایران در کشور گشایش یابد به شرط آن‌که آمریکا عذرخواهی کند» اما آیا این عذرخواهی نمی‌تواند نفوذ و توطئه باشد.

وی اذعان کرد: چرا رییس جمهور حرف رهبر را نمی‌زند، مثل ایشان شجاع باشید و پا جای پای ولایت بگذارید و از چیزی جز خدا نترسید، اگر می‌خواهید دولت کارآمد باشد و محبوب ملت ایران باید پا جای پای ولایت بگذارید در غیر این‌صورت از چشم و دل ملت ایران می‌افتید.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: رییس جمهور و روسای قوا باید صداقت در رفتار، کردار و گفتار داشته باشند، کسانی که در لباس روحانیت هستند به تقابل با رهبری برخاستند و منتظرند رهبر حرفی بزنند و آن‌ها در سایت‌های خود موضع گیری کنند، این افراد حتما طعمه گرگ‌ها خواهند شد و گرگ‌ها به آن‌ها رحم نخواهند کرد.

وی از جنایت‌های صهیونیست‌ها، آل سعود و تکفیری‌ها یاد کرد و ابراز داشت: این جنایت‌ها فراموش نمی‌شوند.

خطیب جمعه رفسنجان با بیان اینکه رهبری پر خسارت‌ترین تنبلی‌ها را تنبلی در خواندن کتاب دانستند تصریح کرد: ایشان در جمع وزرای علوم و بهداشت و اساتید دانشگاه‌ها از کاهش رشد علمی در دوسال اخیر در کشور یاد کردند و از طرفی میدان دادن به جوانان انقلابی، مومن و با بصیرت را در عرصه‌های سیاسی اجتماعی خواستار شدند.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر گرانقیمت است تصریح کرد: باید ببینیم در شهر ما که این ساخت وسازهای دانشگاهی به‌خوبی انجام شده در هفته آینده و هفته‌های بعد نسبت به فرامین رهبر انقلاب گام برمی‌دارند یا خیر.

وی تأکید کرد: مسئولان به کشاورزی بیشتر اهمیت بدهند تا کشاورزان بدون دغدغه کار کنند.

 
 
برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رییس جمهور، صداقت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن عزتی

    چه جالب و پر محتوا .یک چیز حالیم نمیشه اگر رییس جمهور خیانت میکنه و فقط شماها میبینید و میفهمید چرا در بوق و کرنی میکنید ؟ چرا شکایت نمیکنید؟ چرا عزل نمیشوند ؟ ( نکند همش سیاسی کاری است بخاطر انتخابات مجلس) . راستی اوضاع زمین در چه حالیست ؟