بازگرداندن ۷۵ هکتار اراضی تصرفی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 17692
بازگرداندن ۷۵ هکتار اراضی تصرفی در رفسنجان

سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: از سال ۹۳ تاکنون ۷۵ هکتار از اراضی دولتی در رفسنجان رفع تصرف شده که ۶۹٫۵ هکتار آن در چهارماه دوم سال ۹۴ بوده است

سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: از سال ۹۳ تاکنون ۷۵ هکتار از اراضی دولتی در رفسنجان رفع تصرف شده که ۶۹٫۵ هکتار آن در چهارماه دوم سال ۹۴ بوده است.

به گزارش”روراستی” با حضور مدیر کل راه و شهرسازی کرمان، جانشین پلیس راهور استان، معاون حقوقی و حفاظت از اراضی استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان همایش راهداری و حفظ اراضی دولتی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی عباسی پور افزود: دهیاران بازوی توانمند دولت هستند و همواره همکاری مؤثری داشته اند.

وی بیان داشت: در هفته قربانیان سوانح رانندگی هستیم و روز گذشته ۲۴ آبان روز جهانی قربانیان سوانح رانندگی بود که این روز را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: راهداری از وظایف ذاتی کارکنان وزارت راه وشهرسازی است و در هر دو بخش همکاری و هماهنگی تمامی بخشداران و دهیاران لازم است و این همایش با همین موضوع برگزار می شود.

عباسی‌پور محورهای همایش را راهداری و نگهداری راه، حفظ اراضی دولتی، ایمنی و حفظ حریم راه‌ها و مبارزه با زمین‌خواری و… خواند.

وی عنوان کرد: مساحت رفسنجان هشت هزار و ۲۷۳ کیلومتر مربع و دارای پنج شهر است که برای همه آن ها محدوده و حریم تعریف شده و ۱۳ دهستان و ۱۵۱ روستا هستند که حفاظت و نگهداری آن ها وظیفه راه وشهرسازی است.

این مسئول تصریح کرد: ۹ پروژه داریم که مهمترین آن ها احداث محور کشکوییه – نوق ، رفسنجان – شاهزاده عباس – بردسیر و داوران – خنامان هستند.

عباسی پور با اشاره به رفع تصرف اراضی دولتی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۹۳ تا کنون ۷۵ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شده که ۶۹٫۵ هکتار آن در چهارماه دوم سال ۹۴ بوده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رفع، تصرف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :