نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها نسبت به نماز فعالتر شود

  • شناسه خبر: 17739
نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها نسبت به نماز فعالتر شود

امام جمعه رفسنجان در جلسه ستاد اقامه شهرستان گفت: در بعضی موارد در زمینه نماز کار نمی شود، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاها نسبت به نماز زیاد فعال نیستند

امام جمعه رفسنجان در جلسه ستاد اقامه شهرستان گفت: در بعضی موارد در زمینه نماز کار نمی شود، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاها نسبت به نماز زیاد فعال نیستند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور افزود: در قرآن آمده« وای بر نمازگزارانی که ریا کاری می کنند و در نماز سهل انگار هستند».

وی ادامه داد: باید جلساتی برگزار شود و راهکار و راهبردهای اجرایی جهت نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه پیدا شود.

رمضانی پور تصریح کرد: خانواده ها باید نسبت به نماز فرزندانشان حساس باشند، شاید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها زیاد نسبت به نماز فعال نیستند.

وی خاطر نشان کرد: تبلغیات در زمینه نماز باید در سطح شهر وجود داشته باشد تا مردم نسبت به نماز ترغیب شوند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه از برگزاری یادواره سرداران و ۹۵۰ شهید شهرستان در ۲۰ آذرماه خبر داد و عنوان کرد: این مراسم با حضور خانواده شهدای شهرستان در مصلی برگزار می شود.

وی همچنین به برگزاری مراسم اربعین در حسینیه اهل بیت (ع) اوقاف اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز با حضور هیئت های مذهبی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خوانساری برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ولی فیقه، دانشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    نهاد رهبری توی دانشگاه ولی عصر کاملا غیرفعاله...باید مسئول نهاد عوض بشه... خیلی نهاد میتونه موثر باشه اما ایشون اصلا کاری نمیکنه... لطفا برای اصلاح روند کنونی پیام من رو منتشر کن روراستی.