پایه و اساس مشکلات فرهنگی اجتماعی مشکلات اقتصادی است

  • شناسه خبر: 17757
پایه و اساس مشکلات فرهنگی اجتماعی مشکلات اقتصادی است

فرماندار رفسنجان گفت: پایه و اساس مشکلات فرهنگی اجتماعی، اقتصاد است

فرماندار رفسنجان گفت: پایه و اساس مشکلات فرهنگی اجتماعی مشکلات اقتصادی است.

به گزارش”روراستی” همایش کارآفرینی در فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

ملانوری با تبریک هفته کارآفرینی افزود: یکی از مشکلات جامعه و انتظارات مردم توجه به اقتصاد و حل کردن مشکلات اقتصادی است.

وی تصریح کرد: اقتصاد شهرستان رفسنجان تک محصولی است و برای خروج از تک محصولی باید سرمایه های حاصل از تولید محصول پسته  به کمک اقتصاد شهرستان بیاید.

وی کم آبی را سبب ضربه زدن به تولید و اقتصاد شهرستان دانست و عنوان کرد: در بخش کشاورزی اشتغال کمرنگ شده  و افراد تحصیل کرده رغبتی به کارکردن در این بخش ندارند.

فرماندار ویژه رفسنجان خاطر نشان کرد: انجمن توسعه کارآفرینی شهرستان با حضور خلاقان و نوآوران تشکیل شده و در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان گام برداشته است.

وی ادامه داد: اگر دانشگاهها و مدارس فرزندان را با تفکر کارآفرین رشد دهند مشکلی نخواهیم داشت، توسعه فرهنگ کار، تلاش و کارآفرینی نجات دهنده اقتصاد ماست.

ملانوری با بیان اینکه اگر اقتصاد نفتی و اشتغال دولتی باشد هر روز بدتر خواهد شد، تصریح کرد: اعتبارات بخش دولتی کم اما توان بخش خصوصی زیاد است که می تواند به کمک اقتصاد بیاید.

وی گفت: چکیده سیاست های اقتصاد مقاومتی که رهبر ابلاغ کردند، مردمی کردن اقتصاد است، اقتصاد باید در دست مرد م باشد، باید تلاش کنیم نسل جدید با تفکر  کارآفرین رشد کند و توانمند شود.

در این همایش از سوی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و همچنین انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان لوح سپاس اهدا شد، و در پایان از حمیدرضا ایرانمنش کارآفرین نمونه استان از شرکت شایان کاو رفسنجان لوح سپاس اهدا گردید.

۲

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فرهنگی ، اجتماعی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :