افزایش واردات معضلات کشور را دوبرابر کرده است

  • شناسه خبر: 17759
افزایش واردات معضلات کشور را دوبرابر کرده است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری بزرگترین معضل جامعه است از طرفی افزایش واردات معضلات کشور را دو چندان کرده است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری بزرگترین معضل جامعه است از طرفی افزایش واردات معضلات کشور را دو چندان کرده است.

به گزارش “روراستی” حسین آذین در همایش کارآفرینی شهرستان در محل فرمانداری افزود: طبق آمار رسمی  ۲۰۰ هزار معتاد و ۸۰۰ هزار مصرف کننده تفننی موادمخدر در کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: طبق آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۳٫۵ میلیون بیکار در کشور وجود دارد که با فارغ التحصیلان دانشگاهی این میزان در سال های آینده به دو برابر افزایش می یابد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در هر ده و روستایی دانشگاه زدیم و دانشجویان مدرک می گیرند و حاضر نیستند سر کارهای معمولی بروند، دانشگاهها باید به سمت رشته های کارآفرین بروند و وزارتخانه به این مهم توجه کند.

وی ادامه داد: مسئولان سه قوه هم کم و کاستی دارند  و قوانین دست و پا گیر سر راه کارآفرینی را باید بردارند.

آذین خاطر نشان کرد: بیکاری بزرگترین معضل جامعه است و توان و تعادل جامعه را به هم می زند، از طرفی افزایش واردات هم معضل را دو چندان کرده است، انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان ایده ها را ثبت کند و مسائل و موانع را ببیند.

وی بیان داشت: نقش شرکت های دانش بنیان مهم است، ارتباط با دانشگاهها باید بیشتر شود، از ظرفیت پژوهش در کشور کمتر از یک درصد استفاده می شود، در حالی که پژوهش ها باید کاربردی تر شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بیکاری، معضل رفسنجان، روراستی، واردات، معضل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :