مردم به حرف هایی که عده ای در سایت های خود می نویسند و علیه رهبر زاویه می گیرند، اهمیت نمی دهند

  • شناسه خبر: 17799
مردم به حرف هایی که عده ای در سایت های خود می نویسند و  علیه رهبر زاویه می گیرند، اهمیت نمی دهند

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: مردم به حرف هایی که عده ای در سایت های خود علیه رهبر می نویسند و برابر ارزش ها زاویه می گیرند، اهمیت نمی دهند

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: مردم به حرف هایی که عده ای در سایت های خود علیه رهبر می نویسند و برابر ارزش ها زاویه می گیرند، اهمیت نمی دهند.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور با تأکید بر رعایت تقوا افزود: انجام حدود الهی و رعایت قانون واجب است.

وی بیان کرد: وکلا اگر موکلی دارند که باید قانون در باره اش اجرا شود کاری نکنند که حد اجرا نشود.

امام جمعه رفسنجان با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: آینده نگری امام خمینی(ره) سبب تشکیل بسیج شد، بسیج با هدف دفاع از ارزش ها و حقایق در ۵ آذر سال ۵۸ تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سه وظیفه دارد؛ مبارزه با نفوذ دشمنان، مبارزه با آسیب های اجتماعی و کمک به دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی.

رمضانی پور گفت: عده ای که عمار زمان هستند، سر در لاک خود و هم عقیده های خود فرو برده اند و در سایت های خود علیه رهبر می نویسند و با ارزش ها  و آرمان ها زاویه می گیرند.

وی ادامه داد: مردم ما حق شناس و قدر شناس هستند، این ها را می بینند، بهتر است بیایید گرد شمع وجود رهبر انقلاب بگردید.

خطیب جمعه رفسنجان از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی که هفته های اخیر توسط رییس جمهور به رهبر ابلاغ شد یاد کرد و اظهار داشت: اگر هنوز رهبر آن را تأیید نکردند، به دلیل است که شاید قانع کننده نبوده و برای تحقق اقتصاد مقاومتی کار ساز نیست.

وی خاطر نشان کرد: سیاست هایی که از سوی رهبر در تمام زمینه ها ابلاغ می شود باید جلوی چشم مسئولان باشد و به آن عمل کنند.

رمضانی پور در ادامه با اشاره به اینکه باید نسبت به تولیدات داخل شهرستان تعصب داشت و این تولیدات با کیفیت را خریداری کرد تا تولید کننده حمایت شود، عنوان کرد: شرکت سیمان زرین رفسنجان محصولات خود را با ضمانت و تخفیف به فروش می رساند و سایر محصولات تولیدی شهرستان هم جوابگوی نیازهای شهرستان  هستند.

وی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی برای کشفیاتی که انجام داده است،به کشف ۴۵ تن مس در روز روشن که با تبانی صورت گرفته اشاره کرد، و افزود: این گونه بزه ها زببنده شهرستان رفسنجان که به قم ثانی مشهوور است، نمی باشد.

وی در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی به شدت با بانوان بی حجاب و بدحجاب داخل خودروها برخورد کند، اگر جلوی بد حجابی ها گرفته نشود وضع جامعه هر روز بدتر خواهد شد.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،مردم،رهبر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ممد لاهوتی

    آفرین به دغدغه های حاکمین . سلام چه خوب که به حجاب داخل خودروها نیز نگاه می اندازند. کاش به مقوله مسکن جوانان در رفسنجان نیز توجه میشد. حاج اقا نمیشه دستور بدین وام مسکن و ساخت و خرید خونه سهلتر بشه مثل وام خرید خودرو . دمتان گرم که بفکر مردمین.