بیمارستان صحرایی عرب آباد افتتاح شد

  • شناسه خبر: 17896
بیمارستان صحرایی عرب آباد افتتاح شد

به مناسبت هفته بسیج بیمارستان صحرایی روستای عرب آباد با حضور مسئولان افتتاح شد

به مناسبت هفته بسیج بیمارستان صحرایی روستای عرب آباد با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش “روراستی” با حضور فرماندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان بیمارستان صحرایی روستای عرب آباد شهید در جوار شهدای گمنام این روستا افتتاح شد.

سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان در حاشیه افتتاحیه این بیمارستان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهدا افزود: از دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان، مسئولان درمانگاه امام خمینی(ه) و بسیج جامعه پزشکی و همه مسئولانی که در بر پایی این بیمارستان صحرایی همکاری کردند قدردانی می کنیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ به پیروزی رسید و امام در ۵ آذر سال ۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را دادند و از بهترین افراد در بسیج شرکت کردند.

سلطانی تصریح کرد: امام نگاه دوراندیشی داشتند و می خواستند این انقلاب به همه جای دنیا صادر شود و این تفکر بسیجی بود که در تحقق خواسته امام سازنده بود.

وی افزود: بسیج اقشاری شده است، بسیج جامعه پزشکی، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و دانشجویی، بسیج مهندسین و …که بسیج جامعه مهندسین ما بهترین سدسازان منطقه هستند و جامعه پزشکی برای پوشش مناطق محروم در سراسر کشور گام بر می دارد و خدمت رسانی می کند.

فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه نگاه در تصمیم گیری ها در منطقه معطوف به جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: دشمن نمی تواند این را تحمل کند و دست از دشمنی با ما بر نمی دارد.

وی با اشاره به دیدار رییس جمهور روسیه با رهبر انقلاب تصریح کرد: این کشور که روزی ابر قدرت بود، امروز اذعان می کند که ایران کشوری امن است و هدیه دادن قرآن خطی از سوی این شخصیت به رهبر انقلاب یکی از نشانه های صدور انقلاب به دنیاست.

۶ ۷ ۸

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بیمارستان صحرایی، بسیج
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :