اینقدر که آذری‌ها روی برنامه فیتیله‌ها حساسیت داشتند اگر ما یک صدم روی اختلاس‌ها حساس بودیم بابک زنجانی‌ها پیدا نمی‌شدند

  • شناسه خبر: 17946
اینقدر که آذری‌ها روی برنامه فیتیله‌ها حساسیت داشتند اگر ما یک صدم روی اختلاس‌ها حساس بودیم بابک زنجانی‌ها پیدا نمی‌شدند

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: اینقدر که آذری‌ها روی برنامه فیتیله‌ها حساسیت داشتند اگر ما یک صدم روی اختلاس‌ها حساس بودیم بابک زنجانی‌ها پیدا نمی‌شدند، شوخی که نیست ۱۱ هزار میلیارد تومان پول است

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: اینقدر که آذری‌ها روی برنامه فیتیله‌ها حساسیت داشتند اگر ما یک صدم روی اختلاس‌ها حساس بودیم بابک زنجانی‌ها پیدا نمی‌شدند، شوخی که نیست ۱۱ هزار میلیارد تومان پول است.

به گزارش”روراستی” مصطفی کواکبیان عصر سه شنبه در جمع تعدادی از اصلاح‌طلبان در منزل علی هاشمیان فرزند امام جمعه فقید با بیان اینکه سال ۶۷ به عنوان رابط نخست وزیر با ائمه جمعه به رفسنجان آمدم افزود: طی این سفر به استان کرمان افتتاح دفاتر حزب مردم‌سالاری در رفسنجان، زرند و جیرفت در دستور کار است و  برنامه شورای مرکزی دانشگاه علامه جعفری هم جزو برنامه‌های ما در این سفر است.

وی با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)  تصریح کرد: حرف‌های بی‌ربطی که بعضی‌ها در سایت‌ها می‌زنند که « این همه خرج می‌کنید برای امام حسین(ع) خوب است پول‌ها را برای ازدواج جوانان خرج کنید» این چه ربطی دارد این بحث‌ها جداست، اگر راست می‌گویید یک صدم از پول اختلاس‌ها را برای جوانان بگذارید چرا از امام حسین (ع) مایه می‌گذارید.

وی با بیان اینکه این عشق و ارادت اختصاص به کشور ما ندارد و حتی ارامنه هم نذری می‌دهند، افزود: این افراد که این حرف‌ها را می‌زنند، می‌خواهند روشنفکری خود را برسانند.

کواکبیان گفت: کسی نمی‌تواند اصل را زیر سؤال ببرد، برخی می‌گویند هواپیما است مگر بیکار هستند این همه راه پیاده می‌روند کربلا، آن‌ها متوجه صفا و عشق و ارادت نیستند.

وی با مقایسه تهمت هایی که به هاشمی رفسنجانی زده می شود با تهمت هایی که آن دوران به  آیت‌الله شهید بهشتی زده می شد خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود تهمت‌هایی که به او زدند و حرف و حدیث‌هایی برای او ساختند، از زندگی اشرافی و غذاهای آن‌چنانی که از کجا برایش سرو می‌شود که امام راحل فرمودند« مظلومیت بهشتی سخت‌تر از شهادت او بود».

کواکبیان با بیان اینکه راه حق هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حزب مردم‌سالاری را با این نگاه تأسیس کردیم که صرفا قدرت در دست گرفتن نباشد و خدا و مبانی دینی و ارزشی را کنار بگذاریم.

وی گفت: جمهوری اسلامی بر دو پایه جمهوریت و اسلامیت همراه با هم حرکت می‌کند و هدف انقلابی است که مردم کردند، اما عده‌ای پشت سر اسلام سنگر می‌گیرند که به جمهوریت ضربه بزنند، عده‌ای هم برعکس که به نظر ما هر دو اشتباه می‌کنند، باید طبق حرفی که امام (ره) زدند، یعنی جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر حرکت کنند.

هر کار می کنیم شهرام جزایری و بابک زنجانی با ما رفیق نمی شوند

وی بیان کرد: اگر بخواهیم در همه شهرها دفتر داشته باشیم امکانات نداریم، هر کار می‌کنیم شهرام جزایری و بابک زنجانی با ما رفیق رفیق شوند نمی‌شوند، ما را قابل نمی‌دانند به سمت ما بیایند.

این فعال اصلاح‌طلب گفت: اما ما با حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را انجام می‌دهیم تا تفکر حزبی در کشور راه بیفتد.

وی اظهار کرد: کشور ما باید حزبی شود، انتخابات باید حزبی شود، چه بخواهیم چه نخواهیم مادامی که جمهوریت هست یعنی انتخابات، موقعی که انتخابات هست یعنی حزب، مگر می‌شود مردم‌سالاری بدون انتخابات داشته باشیم، الفبای هر انتخاباتی وجود حزب است.

کواکبیان با اشاره به اینکه نماینده در شهر چراغ راهنمای چپ را می‌زند اما وارد مجلس که می‌شود ۱۸۰ درجه به راست می‌پیچد، تصریح کرد: اما اگر حزب باشد باید جوابگو باشد و حرکات زیگزاگی انجام ندهد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری اذعان کرد: مردم به اشخاصی رأی می‌دهند که  اینگونه هستند.

وی به برگزاری انتخابات در عراق اشاره کرد و گفت: از سر کنجکاوی دیدم هر یک از رأی‌دهنده‌ها یک شماره می‌نویسند و در صندوق می‌اندازند، این شماره فهرست بود و هر فهرست که رأی بیشتری بیاورد، انتخاب می‌شود، کافی است که فقط حزب را بشناسید.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه قانون می‌گوید احزاب با مجوز می‌توانند اجتماع داشته باشند برای اجتماعات روباز مجوز نمی‌دهید، رهبر از سیاست‌های کلی حفظ محیط زیست گفتند اگر کسی محیط زیست را تخریب کند جرم‌انگاری است حالا اگر محیط زیست سیاسی تخریب شود آیا جرم‌انگاری می‌شود، من در دزفول گفتم حساسیت‌های نظارت جمعی‌مان کاهش پیدا کرده است.

کواکبیان گفت: اینقدر که آذری‌ها روی برنامه فیتیله‌ها حساسیت داشتند اگر ما یک صدم روی اختلاس‌ها حساس بودیم بابک زنجانی‌ها پیدا نمی‌شدند، شوخی نیست، ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی اذعان کرد: بی انضباطی‌های مهم در دولت احمدی‌نژاد صورت گرفت که بخشی از آن مال مردم است و بخشی هم مال این است که حزب نداریم که شاخک‌ها را حساس کند، دولت‌ها زیاد توجه نمی‌کنند و احزاب کارشان به سختی پیش می‌رود.

کواکبیان ادامه داد: تا حدی که می‌توانیم در قدرت مشارکت کنیم، هر چه‌قدر نماینده توانستیم به مجلس بفرستیم و اکثریت مجلس به دست اصلاح‌طلبان بیفتد تا بتوانیم تحول ایجاد کنیم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: باید همت کنیم و نامزدها کسانی باشند که بتوانیم تأییدیه‌شان را بگیریم و شورای نگهبان هم تیغ نظارت استصوابی را کندتر کند.

وی با تأکید بر اینکه اصلاحات و اصلاح‌طلبی اگر آسیب‌شناسی شود درست است، افزود: استفاده ابزاری از جوانان، دانشجویان و … برای انتخابات بد است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بابک زنجانی، اختلاس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمد

    البته آقای کواکبیان بهتره نظرات امام خمینی رحمه الله علیه رو هم درباره حزب بازگو می کردید.خود حزب و حزب بازی هم معایبی دارد که مردم بهتر می دانند...

    محسن

    این جمله زیر دقیقا وصف حال خاندان هاشمی و هاشمیان هاست که اول انقلاب راهنما به راست می زدند و حالا پیچیدند به چپ.... "نماینده در شهر چراغ راهنمای چپ را می‌زند اما وارد مجلس که می‌شود ۱۸۰ درجه به راست می‌پیچد، تصریح کرد: اما اگر حزب باشد باید جوابگو باشد و حرکات زیگزاگی انجام ندهد."

    محمد

    "هر کار می کنیم شهرام جزایری و بابک زنجانی با ما رفیق نمی شوند" این جمله یعنی چی؟؟