اعتراض یکی از دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان نسبت به پخش عکس یکی از سران فتنه در حضور رییس دانشگاه

  • شناسه خبر: 17967
اعتراض یکی از دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان نسبت به پخش عکس یکی از سران فتنه در حضور رییس دانشگاه

یکی از دانشجویان دانشگاه ولیعصر (عج) در اعتراض به نشان دادن تصویر خاتمی از سران فتنه در کلیپی که در ابتدای شروع سخنرانی کواکبیان پخش شد گفت: زدن عکس خاتمی هم ممنوع است اما در دانشگاه دولتی جلوی مسئولان دانشگاه عکس او را می زنند

یکی از دانشجویان دانشگاه ولیعصر (عج) در اعتراض به نشان دادن تصویر خاتمی از سران فتنه در کلیپی که در ابتدای شروع سخنرانی کواکبیان پخش شد گفت: زدن عکس خاتمی هم ممنوع است اما در دانشگاه دولتی جلوی مسئولان دانشگاه عکس او را پخش می کنند

به گزارش “روراستی” یکی از دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان شب گذشته با اعتراض نسبت به پخش کلیپی که در آن سه بار به وضوح عکس خاتمی یکی از سران فتنه سال ۸۸ پخش شد گفت: حتی زدن عکس خاتمی هم ممنوع است اما متاسفانه در دانشگاه دولتی جلوی چشم رییس دانشگاه و مسئولان دانشگاه این کار صورت می گیرد.

۷

وی ادامه داد: ترم قبل خواستیم مناظره با حضور کواکبیان برگزار کنیم روز قبل از مناظره برای ایشان بلیط تهیه کردیم اما مناظره از سوی وی کنسل شد.

این دانشجو افزود:هر چه با  ایشان تماس گرفتیم جوابی نداد و در آخر مسئول انجمن اسلامی دانشگاه آزاد کرمان تماس گرفت و عذرخواهی کرد که ایشان نمی تواند حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه سه هفته پیش می خواستیم از طریق جامعه اسلامی دانشگاه مناظره بگذاریم باز هم نیامد، تصریح کرد: معمولا سخنرانی های این برنامه سه ساعت طول می کشد اما ایشان نیم ساعت صحبت کرد آن هم تک سخنران و پخش کلیپ تخریبی و جو ایجاد کردن و از سخنرانی هم که چیزی به دست من نیامد.

وی در ادامه با اشاره به این که واژه اسلام مقدس است و مراقب باشید شامل آیه ۱۱ سوره بقره نشوید سئوالاتی مطرح کرد که از این قرار بود: ببینید تحریم ها از چه تاریخی بر کشور ما تحمیل شد و بعد از چه سالی قطعنامه فلج کننده علیه ایران تصویب شد،  آقازاده چه کسی بود که به آمریکا خط و نشان داد کجا را تحریم کنید و کجا را تحریم نکنید.

این دانشجو هم چنین گفت: اصلی ترین خطوط نظام  زیر پا گذاشته شد، ما تحریم مرتبط با هسته ای نداشتیم تحریم های نفتی و بانکی ما ذیل بحث حقوق بشر بودند و اینکه رهبری فرمودند « تمام تحریم ها روز توافق باید لغو شود» آن ها گفتند لغو نه تعلیق و آن هم پس از تأیید آژانس ،که در ادامه کواکبیان به این دانشجو گفت« تو سئوال نمیکنی داری بیانیه می خوانی و سخنرانی می کنی».

۴

کواکبیان در پاسخ به سئوال این دانشجو افزود: کسانی را می خواستید من با آنها مناظره کنم که من نمی شناختم  مثلا بیایم با مسئول جنبش دانشجویی مستقل مناظره کنم، سطح بحث هم مهم است.

وی ادامه داد: اگر آقای شریعتمداری، زاکانی، آقاتهرانی و … اگر یکی از این‌ها آمدند من فردا می‌آیم، من با چه کسی بیایم، باید این همه راه می‌آیم که ارزش داشته باشد شما به رخ ما نکشید، عشق من مناظره است، اگر در هر تاریخی در هر جایی بگویید این اصولگراها هیچ وقت نمی‌آیند و دم به تله نمی دهند برای مذاکره.

کواکبیان افزود: اگر فرد برجسته‌ای دارید بیاورید من مناظره می‌کنم من ۹۷ دانشگاه در کشور رفتم و تمامش به حالت مناظره بوده است، شما به راحتی می‌گویید رئیس جمهوری که روحانی است و مورد تأیید رهبر هست و در مورد غیرت، شجاعت و دیانت بحث کردند می‌گویید دروغ می‌گوید، مشکل ما این است که تحریم‌ها روز اجرای برجام ما که هنوز چیزی اجرا نکردیم زمانش اواخر آذرماه و اوایل دی ماه است.

وی تصریح کرد: برجام را بخوان بعد ادعا کن، یک ماه دیگر ما خدمت شما هستیم، شما توجه کنید واقعیت این است که همین فرمایشات مقام معظم رهبری را قبول ندارید، اگر قبول دارید رهبری برجام را تأیید کرد، یعنی شما می‌فهمید شورای امنیت ملی نمی‌فهمد، هیئت نظارت‌کننده نمی‌فهمد، هر لحظه دارد رصد می‌شود لحظه به لحظه گزارشات شورا به رهبری می‌رسد.

۵

دبیر کل حزب مرم‌سالاری اذعان کرد: ته دلتان این است بالا رفتید پایین آمدید که برجام تأیید نشود اما شد.

وی عنوان کرد: تعدادی احساس می‌کنند اگر برجام پیروز شود جایشان در مجلس نیست، صادقانه و منطقی کسی صحبت کند ما با او بحث می‌کنیم.

کواکبیان عنوان کرد: در بحث مذاکرات ۸۱ نفر از نمایندگان مجلس امضا کردند و گفتند آقای ظریف بیخود نشستی پاشو بیا، باید مذاکرات متوقف شود و اسامی این ۸۱ نفر هست اما دیدند نمی توانند موفق شوند و رهبر هم تأیید کردند و همه مراجع نیز تأیید کردند همین ها در برجام جمع شدند.

وی در ادامه به این دانشجو گفت: شما دیگر وقتت تمام شد بفرمایید نفر بعدی سئول کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خاتمی، فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :