ای کاش نام دانشگاهی که مسئولان آن نابخردانه عمل می کنند و نام فتنه گران در آن برده می شود ولیعصر نبود

  • شناسه خبر: 18008
ای کاش نام دانشگاهی که مسئولان آن نابخردانه عمل می کنند و نام فتنه گران در آن برده می شود ولیعصر نبود

امام جمعه رفسنجان: ای کاش دانشگاهی که مسئولان آن نابخردانه عمل می کنند و نام فتنه گران در آن برده می شود مزین به نام ولیعصر(عج) نبود

امام جمعه رفسنجان: ای کاش دانشگاهی که مسئولان آن نابخردانه عمل می کنند و نام فتنه گران در آن برده می شود مزین به نام  ولیعصر(عج) نبود.

به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی شهرستان رفسنجان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مجموعه بسیج برای اسلام عزت و عظمت به ارمغان آورده و خرسندیم که مسئولان شهرستان روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کرده‌اند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان مراقبت کنند که دام‌های شیطانی گسترده است اما تا زمانی که انگیزه‌های ولایی بسیجیان در کشوری که با خون مطهر شهدا آبیاری ‌شده وجود داشته باشد یقیناً آسیبی نمی‌بیند.

وی تصریح کرد: ما باید همچون مولای خود آیت‌الله خامنه‌ای، مراقب نفوذهای جریانی و فردی باشیم، در عرصه‌های شور سیاسی و انتخابات مراقب باشیم که افرادی با عنوان‌های همایش‌ و برنامه‌های خاص در مجامع حضور می‌یابند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: چرا بعضی‌ها با نفوذ اینگونه مقابله می‌کنند و آن را جدی نمی‌گیرند و می‌گویند ما نفوذ نداریم، آیا از نفوذ منفعتی به شما می‌رسد.

وی افزود: چرا مانند رهبر انقلاب در برابر دشمنان به ویژه غرب ستمگر و در رأس آن آمریکای خونخوار موضع قاطع و قدرتمندانه نمی‌گیرید.

رمضانی‌پور ابراز داشت: مگر شما منتخب این ملت بزرگ نیستید و رأی ملت را نگرفتید، چرا اکراه دارید که در موضوع آمریکا و جنایات آن با قاطعیت برخورد کنید، چه اتفاقی رخ داده که فکر می‌کنید اگر سخنی بگویید او ناراحت می‌شود.

وی به ملاقات دو ساعته رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور روسیه مسلمان و شیعه نیست، اما اعتقادش به ولایت بیشتر از مسئولان ماست، چرا ما نباید اینگونه بیداری و شجاعت داشته باشیم، چرا باید بیرون از مرزها ولی امر ما را بشناسند اما در داخل ما ایشان را درک نکنیم.

رمضانی‌پور به قرائت پیام یکی از سران فتنه در همایش تجلیل از خیر مدرسه‌ساز در کرمان و پخش تصاویری از فتنه‌گران در یکی از دانشگاه رفسنجان اشاره کرد و گفت: چرا به فتنه‌‌گران میدان می‌دهید.

وی افزود: چه مرض و دردی دارید، فکر می‌کنید می‌توانید راهی پیش ببرید، متأسف هستم برای رئیس دانشگاه و مسئولان فرهنگی دانشگاهی که اسم فتنه‌گران در آن جا برده شود، ای کاش نام ولی‌عصر (عج) بر چنین دانشگاهی نبود، این افراد نابخردانه اینگونه عمل می‌کنند، حداقل موضع منفی می‌گرفتید.

رمضانی‌پور در واکنش به صحبت‌های روز گذشته یکی از فعالان اصلاح‌طلب در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان و توهین به بسیجیان اظهار داشت: تو در جایگاهی نیستی که ‌چنین حرف‌هایی را می‌زنی، بسیجیان در جایگاه و موضع خود برتر هستند و تو حرف حساب نداری، کسی که با ولایت در اُفتد و زاویه بگیرد همچون کوفیان پیمان‌شکن دیگر جایگاهی در جامعه ندارد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به برکت حضور همین بسیجی‌ها در انقلاب پیروز شدند و دفاع مقدس به حضور بسیجیان رقم خورد، این بسیج تا در صحنه باشد کارایی و کارآمدی دارد.

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :