نامه سرگشاده تشکل‌های دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان پیرامون اتفاقات اخیر دانشگاه

  • شناسه خبر: 18010
نامه سرگشاده تشکل‌های دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان پیرامون اتفاقات اخیر دانشگاه

در نامه سرگشاده تشکل‌هاس دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیرامون اتفاقات اخیر در این دانشگاه آمده است: مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند که چشم روی تخلفات می‌بندند‌

در نامه سرگشاده تشکل‌های دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیرامون اتفاقات اخیر در این دانشگاه آمده است: مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند که چشم روی تخلفات می‌بندند‌.

به گزارش”روراستی” نامه سرگشاده‌ای پیرامون اتفاقات اخیر در دانشگاه ولی‌عصر (عج) توسط تشکل‌های این دانشگاه صادر شده و در آن آمده است: مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند که چشم روی تخلفات می‌بندند‌.

در این نامه تصریح شده است: مقام معظم رهبری فرمودند «چنانچه ما قانون را در مسئله‌ای خاص شکستیم و عمل نکردیم، صرفاً این نیست که یک قانون نقض شده باشد، بلکه معنایش این است که یک راهی، یک خطی باز شد و این خط، دنباله دارد، کارِ قانون‌شکنی این جوری است، این جا که قانون نقض شد، نقض قانون یک فرصت تازه‌ای پیدا کرد و به وسیلهٔ دیگران انجام بگیرد، لذا به مسئلهٔ قانون، خیلی اهمیت بدهید».

این نامه می‌افزاید: ما تشکل‌های مذهبی و انقلابی دانشگاه ولی‌عصر (عج) بنا بر رسالت و وظیفه انقلابی خود بر آن شدیم که نسبت به بی‌قانونی‌های متعدد و زیر سئوال رفتن اصول نظام و انقلاب اسلامی، مراتب اعتراض خود را نسبت به قانون گریزی‌های اخیر در دانشگاه اعلام کنیم، حال آن که ما را افراطی بخوانند و به فرموده رهبر عزیز انقلاب اسلامی با این کار در صدد تکمیل پروژه نفوذ دشمن بر آیند.

در این نامه آمده است: سئوال ما از داعیه‌داران قانونمداری این است، چگونه کسانی که به مردم‌سالاری دینی و آرای مردم‌ اعتقادی ندارند و از طرفی با توجه به حکم دادستانی کشور‌ ممنوع‌التصویر هستند، تصویرشان در مراسم سخنرانی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری به نمایش در می‌آید.

در این نامه تصریح شده است: مگر آقایان مسئول متوجه لگدمال شدن قانون نیستند که چشم روی این تخلفات می‌بندند، آیا نمایش تصویر یکی از سران فتنه، نشان از جریان تطهیر و قبح‌زدایی از فتنه‌گران نیست، یکی دیگر از این قانون‌گریزی‌ها، اطلاع‌رسانی و تبلیغ برای جوادی‌حصار به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه‌ای است که مجوز حضور ایشان فارغ از نقش‌شان در فتنه ۸۸، هنوز از طرف هیئت نظارت بر تشکل‌ها صادر نشده بود.

در این نامه خاطرنشان شده است: سئوال بعدی ما از مسئولان این است که مگر حضور اشخاص و سیاسیون شهر برای حضور در برنامه‌های دانشجویی در دانشگاه نیاز به اخذ مجوزهای لازم ندارد، اگر ندارد چرا برای حضور افراد خارج از دانشگاه در برنامه حسن عباسی مجوز شورای تأمین خواسته شد و اگر دارد، چگونه است که شاهد حضور گسترده این گونه افراد بدون کسب مجوز در مراسم سخنرانی کواکبیان بودیم.

در این نامه تاکید شده است: ما تشکل‌های انقلابی دانشگاه ولی‌عصر (عج) با محکومیت شدید بی‌قانونی‌های مذکور خواهان رسیدگی فوری و قاطعانه مسئولان هستیم و دید مسئولان با عینک سیاسی به تخلفات و بی‌قانونی‌ها و بی‌احترامی‌های فوق را برنمی‌تابیم و در صورت تکرار این بی‌قانونی‌ها، اجازهٔ انجام هرگونه اقدام انقلابی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دانیم و شکایت نامه‌ای پیرامون بی‌قانونی‌های مذکور به هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تسلیم می‌شود.

این نامه به امضای ‌مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر (عج)، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، هیئت محبان ولی‌عصر (عج) دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، بسیج اساتید دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان و بسیج کارکنان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان رسیده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نامه، دانشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :