ایجاد ۱۰۰هزار شغل توسط بسیج طی یک سال

  • شناسه خبر: 18021
ایجاد ۱۰۰هزار شغل توسط بسیج طی یک سال

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی سال گذشته ۵ هزار واحد تولیدی با ۱۰۰ هزار شغل توسط بسیج ایجاد شده و سال جاری هم ۲۰ هزار واحد تولیدی کوچک صنایع تبدیلی و کشاورزی را ایجاد کرده‌ است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی سال گذشته ۵ هزار واحد تولیدی با ۱۰۰ هزار شغل توسط بسیج ایجاد شده و سال جاری هم ۲۰ هزار واحد تولیدی کوچک صنایع تبدیلی و کشاورزی را ایجاد کرده‌ است.

به گزارش” روراستی” سرهنگ علی سلطانی افزود: ما بسیجیان اعلام آمادگی می‌کنیم همانطور که گردان‌های نظامی سپاه و بسیج در جنوب‌شرق، در سراوان و در شمال غرب با گروه‌های زیادی در حال درگیری هستند، گردان‌های عاشورا و بیت‌المقدس کوثر را در مقابل هر تهدید خارجی و کسانی که نوکر آمریکا و اسراییل هستند، آماده کنیم.

وی ادامه داد: در داخل کشور هم آمادگی داریم با هر نفوذی اعم از اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی و با هر فتنه و فتنه‌گری در هر جا مقابله کنیم.

فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج افزود:  بسیج جمع فداکاری از مردم برای مردم است، بسیج در حضور، کمک به مستضعفان و درماندگان، تولید و فناوری و پیشبرد مسائل گوناگون کشور حرکت می‌کند و این حرکت مردمی، در دل مردم، از خود مردم و برای اقشار مهم است.

وی تصریح کرد: بسیج تشکیل یک مجموعه حزب‌اللهی واقعی بوده، به نوعی دیگر بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده‌، بی‌انضباط و افراطی نیست، اهل حزب حداکثری و ولایی و پاسدار خطوط اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیج در کار آباد کردن دنیا است، اما خود اهل دنیا نیست، ادامه داد: برکات بسیج را می‌توان در چهار مجموعه فعالیت‌های تبلیغی ‌و فرهنگی، تربیتی‌ آموزشی، خدمات‌رسانی و رفع محرومیت، حفظ آمادگی رزم و فعالیت‌های نظامی در مقابل دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی تعریف کرد.

ایجاد ۲۰ هزار واحد تولیدی کوچک صنایع تبدیلی و کشاورزی توسط بسیج

سلطانی در ادامه با تشریح بخشی از فعالیت های بسیج  افزود: در قسمت فرهنگی بسیج اجرای طرح‌های دجال‌واره، یادواره شهدا، چاپ کتاب‌های شهدا و دفاع مقدس، یادواره‌های شهدا که سالانه به‌ طور میانگین ۱۲ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید برگزار می‌کند، اشاره داشت.

وی عنوان کرد: چاپ یک هزار جلد کتاب در مورد دفاع مقدس، تولید ۲۶۰ فیلم مستند در مورد دفاع مقدس و ۲۵۰ فیلم در مورد شهدا، فعالیت‌های نشر و تبلیغ و چاپ هزاران کتاب، فعالیت‌های تربیتی از دیگر اقدامات است.

سلطانی عنوان کرد: ۱۷ هزار و ۲۱۴ سرگروه در حلقه‌های صالحین داریم، یک هزار و ۲۷۸ حلقه مربیان و ۵۰ نفر سرمربی که از مواضع تبلیغ تا ائمه جمعه در بحث تربیتی کار می‌کند.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی‌، ساخت خانه‌های مسکونی، خانه بهداشت، مسجد، وجود ۱۱ هزار گروه جهادی دانشجویی بسیج‌، ۵٫۵ میلیون نفر از بسیجیان محلات در زمینه جهادی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره از اقتصاد مقاومتی افزود: سال گذشته ۵ هزار واحد تولیدی با ۱۰۰ هزار شغل توسط بسیج ایجاد شده و سال جاری هم ۲۰ هزار واحد تولیدی کوچک صنایع تبدیلی و کشاورزی را ایجاد کرده‌است.

وی با اشاره به خدمات بسیج در زمینه زیرساخت‌ها افزود: ‌یک هزار و ۵۰۰ سالن در مورد ورزش احداث شده و سال جاری ۵۰۰ سالن به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه رفسنجان به ایجاد سالن‌های تیراندازی، ۹ دی‌ و صالحین اشاره کرد و گفت:‌ یک هزار و ۳۸۴ حوزه مقاومت در سال گذشته احداث شد که در رفسنجان هم داشتیم، ۱۴ هزار پایگاه مقاومت در سال ۹۲ و ۹۳ ایجاد و در اختیار بسیجیان قرار گرفت.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بسیج، شغل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :