نسبت به افرادی که از جناح خاصی به دولت آویزان هستند شفاف سازی شود

  • شناسه خبر: 18027
نسبت به افرادی که از جناح خاصی به دولت آویزان هستند شفاف سازی شود

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: وقتی رییس جمهور می گوید« ما فراجناحی هستیم» نسبت به افرادی که از یک جناح به دولت آویزان هستند شفاف سازی کند

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: وقتی رییس جمهور می گوید« ما فراجناحی هستیم» نسبت به افرادی که از یک جناح به دولت آویزان هستند شفاف سازی کند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه مجلس ما مدرس می خواهد افزود: مجلس باید کارآمد باشد و برای تحقق آرمان ها و حفظ منافع امت اسلامی زمان صرف کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اجلاس گازی در کشور تصریح کرد: در کنار این اجلاس دیدار عجیبی از سوی رییس جمهور روسیه با رهبر صورت گرفت که دو ساعت به طول انجامید، پوتین در این دیدار به رهبر انقلاب گفت: ما به دوستان خود از پشت خنجر نمی زنیم.

وی بیان کرد: روسیه منافع مشترک با جمهوری اسلامی دارد و در زمینه مبارزه با تروریسم و داعش در منطقه همسو است، و این مربع ایران، روسیه، عراق و سوریه؛ داعش دست پرورده آمریکا را به طور کل از منطقه بیرون خواهند کرد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره بر اینکه قرائت پیام یکی از سران فتنه در آیین تجلیل از خیّر مدرسه ساز در کرمان تأسف بار است افزود: استاندار که دغدغه عمران و آبادانی استان را دارد نباید اجازه چنین برنامه هایی بدهد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان باید بصیرت بسیجی داشته باشند و مسئولیت پذیر باشند، چهره یک فتنه گر در هیچ جا نباید نشان داده شود ما یادمان نمی رود این فتنه گران در آتش زدن قرآن و به آتش کشیدن مسجد دست داشتند.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه ما مخالف سلیقه ها نیستیم، تصریح کرد: اما اینطور هم نباید باشد که دولت مال یک جناحی باشد؛ رییس جمهور که دم از اعتدال و فراجناحی بودن می زند نسبت به افرادی که از یک جناح به دولت آویزان هستند شفاف سازی کند.

وی در ادامه ابراز داشت: اگر در شعار و حرف با عمل یکی نباشید که فایده ندارد توقع دارید انتخابات هم همراه با اعتدال برگزار شود.

وی اذعان کرد: انتخابات در کشور ما از همان اول سالم برگزار شده است، کسانی که سال ۸۸ نسبت به انتخابات اعتراض داشتند چرا الان از ابزار دولتی استفاده می کنند، افرادی را می گمارند که برای جناحی رأی جمع کنند و آرامش جامعه را از بین ببرند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جناح، دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :