پرسه زدن قاچاقچیان در پوشش متکدی در سطح شهر

  • شناسه خبر: 18047
پرسه زدن قاچاقچیان در پوشش متکدی در سطح شهر

قاچاقچیان خرد مواد مخدر با پوشش جدید به عنوان متکدی اقدام به فروش مواد مخدر در چهاراهها و دیگر اماکن محل تکدی گری خود می کنند

قاچاقچیان خرد مواد مخدر با پوشش جدید به عنوان متکدی اقدام به فروش مواد مخدر در چهاراهها و دیگر اماکن محل تکدی گری خود می کنند.

به گزارش”روراستی” گدایان همواره عاملی برای تخریب چهره شهر بوده اند و اقدامات زیادی جهت جلوگیری از فعالیت این افراد از سوی نیروی انتظامی شده است، اما جوابگو نیست.

بعضی این متکدیان فصلی هستند که فصل پسته ها پیدایشان می شود و عمده از کشورهای مجاور به ویژه پاکستان به استان کرمان و رفسنجان می آیند و با بازی با احساسات و عواطف مردم  بچه ای در بغل گرفته و وسط ظهر داغ اقدام به گدایی می کنند و بعد از فصل کارشان اکثرشان شهر را ترک می کنند و عده ای انگشت شمار در شهر می مانند.

اما عده ای گدایان ثابت این شهر شده اند و در بازار و اماکن عمومی با وضعیت نامناسبی وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر را زیر سئوال می برند.

این روزها سوداگران مرگ در پوشش گدایان در چهارراهها اقدام به فروش مواد مخدر کرده و گویا مشتریانشان هم آن ها را به خوبی می شناسند.

قاچاقچیان خرد مواد مخدر هر بار با پوششی جدید در شهر فعالیت می کنند و با توجه به تلاش های نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر می طلبد نسبت به رفع این مشکل و جلوگیری از این معضل نیز به شدت برخورد شود.

باید بگوییم به طور کل وجود متکدی در رفسنجان زیبنده نام این شهر نیست و هیچ گدایی نباید در این شهر پرسه بزند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، گدایان، قاچاقچی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :