تجمع شهروندان جلوی فرمانداری مانع حضور فرماندار در مانور زلزله شد/به دستگاهی که تأخیر داشت تذکر داده می شود

  • شناسه خبر: 18089
تجمع شهروندان جلوی فرمانداری مانع حضور فرماندار در مانور زلزله شد/به دستگاهی که تأخیر داشت تذکر داده می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رفسنجان گفت: تجمع شهروندان روز گذشته به دلیل شکایت از یکی از موسسات مالی و اعتباری مانع حضور فرماندار در مانور زلزله شد و به دستگاهی که در این مانور تاخیر داشتند تذکر داده می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رفسنجان گفت: تجمع شهروندان روز گذشته به دلیل شکایت داشتن از یکی از موسسات مالی و اعتباری مانع حضور فرماندار در مانور زلزله شد و به دستگاهی که در این مانور تاخیر داشت تذکر داده می شود.

 مسلم علیمرادی در گفت و گو با خبرنگار روراستی با اشاره به برگزاری مانور زلزله در دبیرستان پسرانه صاحب الزمان(عج) که روز گذشته برگزار شد، حضور والدین را یکی از نکات بارز در این مانور برشمرد.

وی تصریح کرد: اعلام وضعیت بحران توسط فرماندار که ریاست ستاد بحران شهرستان را به عهده دارد از طریق بی سیم انجام شد و  حین عزیمت به محل مانور تجمع عده ای از شهروندان به دلیل مشکلی که با یکی از موسسات مالی و اعتباری داشتند، مانع از حضور رییس ستاد بحران به محل برگزاری مانور شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رفسنجان ادامه داد: تاخیر دستگاه مربوطه در این مانور تذکر داده می شود تا در زمان صحنه واقعی و رخداد حوادث این کاستی ها وجود نداشته باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حضور، بحران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :