سامان دهی بازار بزرگ رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 18255
سامان دهی بازار بزرگ رفسنجان+عکس

بازار بزرگ رفسنجان سامان دهی می شود

بازار بزرگ رفسنجان سامان دهی می شود.

به گزارش”روراستی” فرماندار و معاونان به منظور رسیدگی به مشکلات بازار بزرگ رفسنجان در جمع بازاریان حاضر شدند و با حضور اعضای هیئت امنای بازار از قسمت های مختلف آن بازدید و مشکلات را بررسی کردند.

از جمله مشکلات بازار سیستم برق و فاضلاب آن بود همچنین مرمت داخل و پشت بام بازار هم دیگر خواسته بازاریان بود که نسبت به آن تأکید داشتند.

با بارندگی ها بخش هایی از بازار تخریب می شود و آب زیادی کف بازار جمع می شود که برای مردم و بازاریان مشکل ساز می شود.

در جلساتی که در گذشته برای سامان دهی بازار برگزار شده بود، قرار شد با همکاری شهرداری، میراث فرهنگی  و اداره برق نسبت به رفع مشکلات بازار اقدام شود و طرحی برای برق آن از سوی اداره برق ارائه و از طرف شهرداری تأمین اعتبار شود تا مشکل برق رفع گردد و امروز با طرحی که حسنی رییس اداره برق شهرستان در دست داشت مبلغ اجرای آن را ۵۰۰میلیون تومان عنوان کرد.

در ادامه جلسه ای  در فرمانداری به همین منظور تشکیل شد و نماینده شهرداری و هیئت امنای بازار هم در این جلسه حضور داشتند، در پایان قرار شد اقدامی که بازاریان برای رفع مشکل پشت بام بازار انجام داده بودند و ۷۰ درصد پیشرفت داشت ادامه پیدا کند و اعتبار مورد نیاز برای بازسازی شبکه برق هم به میزان ۵۰۰میلیون تومان از سوی شهرداری تأمین شود.

همچنین مقرر شد شهرداری کانالی از وسط کف بازار ایجاد و سیستم فاضلاب و شبکه آب بازار ایجاد شود و کار مرمت و بازسازی داخل بازار هم توسط میراث فرهنگی پیگیری و انجام شود.

بازار بزرگ رفسنجان به طول یک کیلومتر است که قدمت ۸۰۰ساله از دوران بهرام شاه سلجوقی دارد.

۲ ۳ ۴ ۵

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بازار، سامان دهی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :