وحدت یعنی چنگ زدن به محورهای مورد قبول همه ملت یعنی ولایت فقیه، قانون اساسی و خط امام به تفسیر رهبری

  • شناسه خبر: 18356
وحدت یعنی چنگ زدن به محورهای مورد قبول همه ملت یعنی ولایت فقیه، قانون اساسی و خط امام به تفسیر رهبری

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت یعنی چنگ زدن به محورهای مورد قبول همه مردم یعنی ولایت فقیه، قانون اساسی و خط امام به تفسیر مقام معظم رهبری که این تفسیر درست است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت یعنی چنگ زدن به محورهای مورد قبول همه مردم یعنی ولایت فقیه، قانون اساسی و خط امام به تفسیر مقام معظم رهبری که این تفسیر درست است.

به گزارش”روراستی” آیت الله خاتمی در مراسم یادواره سرداران و ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان افزود: استخوان بندی دینی مردم رفسنجان محکم است و این استحکام را عالمان با ارزش و در خط ولایت که در این شهرستان منبر دارند، ایجاد کرده اند.

وی تصریح کرد: رفسنجان در اوج ظلمتکده طاغوت یک ماه میزبان آیت الله خامنه ای بود و  استاد الخطبا مرحوم فلسفی نیز خطیب این دیار بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آن چه در مجالس یادواره شهیدان مهم است حفظ ارمغان شهیدان که نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: عناصری مانند دین و ارزش های انقلاب، ولایتمداری، بصیرت،وحدت، عملکرد قانون مدارانه و حضور دینمدارانه و قانون مدارانه در صحنه ها از عناصر حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: تداوم فتنه با حرمت شکنی ولایت است ، فتنه هنوز ادامه دارد و زمزمه هایی  با نیش و کنایه و… می خواهند سد استواری که در مقابل دنیای کفر ایستاده را بشکنند که به فضل الهی خودشان شکسته خواهند شد.

این خطیب توانا با اشاره به اینکه رهبر از عید فطر تا به حال ۸۰ بار واژه نفوذ را مطرح کردند و امروز زمانی که بحث نفوذ به میان می آید عده ای هراس دارند و از باز کردن آن می ترسند، گفت: آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است، جریاناتی مانند کاستن نفرت از آمریکا، کاستن دینداری مردم با برنامه هایی مانند کنسرت موسیقی، تطهیر حکومت پهلوی، سیاه نمایی علیه مجموعه نظام و شکستن حرمت ولایت همه این جریانات نفوذ آمریکایی است.

وی خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا شعار مقدس مردم ایران است و مردم همان طور که از نماز خسته نمی شوند از جهاد هم خسته نمی شوند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه وحدت، چنگ زدن به محورهای مورد قبول همه ملت ایران یعنی ولایت، قانون اساسی و خط امام به تفسیر رهبری است، خاطر نشان کرد: تفسیری که رهبر از امام(ره) دارند درست است؛ امروز از خط امام(ره) تفسیرهای انحرافی عرضه می شود.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: انتخابات امری جامع است و هر رأیی که مرد به صندوق می اندازند رأی به نظام است و باید به وظیفه شرعی خود عمل کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی تأکید کرد: کاندیدا منطقش این نباشد که حتما رأی بیاورد و طرفداران او کاسه داغتر از آش شوند، بدبخت کسی است که جهنمی شود و بدبخت تر از او کسی که به خاطر دیگران خودش را با دروغ ، تخریب و تهمت جهنمی کند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: حضور دینمدارانه در انتخابات به این معناست که تخریب نباشد، مجریان قانون چیزی جز قانون نبینند و حزب و جناح و راوبط عاطفی برایشان مهم نباشد و ناظران انتخابات هم حضور دینمدارانه داشته باشند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، وحدت، بصیرت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :