دولت زمینه های اقتصاد مقاومتی را فراهم کند

  • شناسه خبر: 18361
دولت زمینه های اقتصاد مقاومتی را فراهم کند

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت باید زمینه های اقتصاد مقاومتی را که نسخه شفابخش اقتصاد کشور است، فراهم کند

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت باید زمینه های اقتصاد مقاومتی را که نسخه شفابخش اقتصاد کشور است، فراهم کند.

به گزارش”روراستی“حجت الاسلام عباس رمضانی‌پور با تسلیت شهادت امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع) افزود:  در نظام اجتماعی مشکلاتی وجود دارد و افرا فقیری هستند که جمعیت آن‌ها زیاد هم شده  و مجموعه‌هایی باید وارد شوند و به این افراد فقیر کمک کنند و مشکلات آن‌ها را حل کنند.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: اقتصاد مقاومتی را شفابخش اقتصاد کشور است؛ دولت باید زمینه اقتصاد مقاومتی را فراهم کند تا شر دشمنان از سر مملکت ما کوتاه شود.
وی با بیان اینکه ما علت ماجراجویی ترکیه در عراق را نمی‌دانیم افزود: اقتصاد ترکیه ضربه‌پذیر است، دولت ترکیه باید بداند این کشورهایی که خیال می‌کند او را حمایت می‌کنند گرفتار مشکلات خودشان هستند.
وی با اشاره اینکه انتخابات کلید خورده است و قوانین ارزشمندی در کشورداریم گفت: رأی مردم حق الناس است و باید امانت‌دار این حق الناس بود، امیدواریم انتخاباتی پرشور و شعور داشته باشیم و دشمنانی که می‌خواهند نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که اهداف استکبار را تحقق بخشند، مأیوس کنیم.
رمضانی پور تأکید کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت در شورای نگهبان باید افراد ثبت‌نام شده را به دقت بررسی  کنند و قوانین را رعایت کنند تا هفتم اسفند آن‌چه را که خدا راضی است رقم بخورد.
رمضانی‌پور بیان کرد: وقف یکی از راه‌های فقرزدایی است، در راستای رفع فقر و محرومیت در رفسنجان موقوفات زیادی نداریم، در آیه ۲۷۱ سوره بقره به صدقه آشکار و پنهانی اشاره دارد که صدقه پنهانی را باارزش‌تر دانسته است.
وی خاطر نشان کرد: خداوند بندگانش رامی‌بیند و صدقات آن‌ها را می‌پذیرد صدقه بهترین اندوخته انسان است.
وی با بیان اینکه ایجاد خیریه‌ها در راستای رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه است متذکر شد: البته افراد نباید دست از کار بکشند و همه افراد جامعه باید کار کنند و در پی کسب روزی حلال باشند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دولت، اقتصاد مقاومتی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :