کشف یک تن مواد مخدر در کرمان

  • شناسه خبر: 18399
کشف یک تن مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس کرمان در ۲۴ ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه بیش از یک تن انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس کرمان در ۲۴ ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه بیش از یک تن انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کرد.

به گزارش”روراستی” به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، رضا بنی‌اسدی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های شرقی به مرکز کشور از طریق استان کرمان مطلع شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر ضمن شناسایی مسیر تردد سوداگران مرگ در محور کوهستانی جیرفت ـ رابر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را در یک عملیات هوشمندانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۴۲۹ کیلوگرم حشیش و ۲۰۲ کیلوگرم تریاک را کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

بنی‌اسدی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو پراید نیز که به عنوان اسکورت از آن استفاده شده بود، توقیف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پلیس کرمان در ۲۴ ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه بیش از یک تن انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کرد.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، مواد مخدر، کشف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :