درخشش سه دانش آموز رفسنجانی در جشنواره خوارزمی

  • شناسه خبر: 18462
درخشش سه دانش آموز رفسنجانی در جشنواره خوارزمی

بهروز خیام، علی تقوی و محمد حسین طالبی در جشنواره خوارزمی کشور در گروههای فیزیک و نجوم و کشاورزی درخشیدند و رتبه سوم کشوری را کسب کردند

بهروز خیام، علی تقوی و محمد حسین طالبی در جشنواره خوارزمی کشور در گروههای فیزیک و نجوم و کشاورزی درخشیدند و رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

به گزارش “روراستی” حمید خالقی مدیر پژوهشسرا امام باقر(ع) در آیین استقبال از دانش آموزان برتر جشنواره خوارزمی در محل مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان افزود: از بین ۷ هزار و ۳۸۰ طرح ارسالی به جشنواره در کل کشور ۳۱۵ طرح از استان کرمان بود که ۲۰۰ تا از این طرح ها برای داوری کشوری ارسال شدند.

IMG_6918

وی ادامه داد: ۳۷ طرح از رفسنجان بود که در مجموع از طرح های استان ۶۰ طرح برای دفاع حضوری دعوت شدند  که ۱۵ طرح از رفسنجان بودند.

مدیر پژوهشسرا امام باقر(ع) رفسنجان تصریح کرد: از ۶۰ طرح استان کرمان ۹ طرح به مرحله دفاع حضوری رسیدند و چهار طرح که دو طرح شامل پنل خورشیدی و دستگاه تمام دیجیتال انس گیر پسته بود از رفسنجان و یک طرح از کرمان و یک طرح از جیرفت رتبه آوردند.

خالقی با بیان اینکه طرح فیزیک و نجوم رتبه اول و دوم نداشت و رتبه سوم اعلام شد، خاطر نشان کرد: بهروز خیام این رتبه را کسب کرد که در حقیقت اول است.

وی بیان کرد: علی تقوی و محمد حسین طالبی نیز در گروه کشاورزی رتبه سوم را کسب کردند.

 IMG_6896                                                                                                                  IMG_6922 IMG_6945

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جشنواره، خوارزمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :