حضور مردم در انتخابات پشتوانه ای محکم برای نظام

  • شناسه خبر: 18495
حضور مردم در انتخابات پشتوانه ای محکم برای نظام

فرماندار رفسنجان گفت: حضور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار رفسنجان گفت: حضور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش”روراستی” مهندس ملانوری عصر امروز در نشست هم اندیشی اعضای هیئت های نظارت انتخابات شهرستان رفسنجان و بخش های تابعه در فرمانداری افزود: باید تلاش کنیم فضایی سالم و با نشاط برای برگزاری انتخابات ایجاد کنیم و  در کنار رقابتی سالم عقلانیت سیاسی حاکم باشد.

وی تصریح کرد: همچنین فضایی ایجاد شود که مردم با علاقه و اعتماد فرد اصلح را انتخاب کنند و حضور مردم حماسه ای دیگر رقم بزند که این حضور پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ملانوری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی سرنوشت مردم را در جریان قانونگذاری رقم می زند، افزود: باید افرادی اصلح روانه مجلس شوند که نظام به اهداف عالیه خود برسد و ثمره اش برای مردم باشد.

وی خاطر نشان کرد: حضور نظارت شورای نگهبان نعمت است و این ناظران در جریان انتخابات کلیه موارد را رصد می کنند و انحرافات و خطاهایی که در مسیر برگزاری انتخابات رخ می دهد را تذکر می دهند.

فرماندار ویژه رفسنجان گفت: فرایند انتخابات از هفته پیش آغاز شده و معتمدین برگزاری انتخابات خبرگان معرفی شدند و فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه جاری همراه با ثبت نام از کاندیداها آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: ثبت نام خبرگان رهبری از فردا آغاز و تا دوم دی ماه ادامه دارد و ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر تا ۴ دی ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حضور، انتخابات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :