فرماندار رفسنجان: با هیچکس تعارف نداریم

  • شناسه خبر: 18502
فرماندار رفسنجان: با هیچکس تعارف نداریم

فرماندار رفسنجان در نشست خبری گفت:انتخابات یکی از نمادهای اصلی جمهوری اسلامی است و با هر کس که تخلفی کند برابر قانون برخورد می کنیم و با هیچکس تعارف نداریم

فرماندار رفسنجان در نشست خبری گفت:انتخابات یکی از نمادهای اصلی جمهوری اسلامی است و با هر کس که تخلفی کند برابر قانون برخورد می کنیم و با هیچکس تعارف نداریم.

به گزارش”روراستی” حمید ملانوری بعد از ظهر امروز در نشست خبری در محل فرمانداری افزود: از امروز ثبت نام کاندیداهای خبرگان رهبری آغاز شده و تا دوم  دی ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هم از ۲۸ ماه جاری آغاز و تا چهارم دی ماه ادامه دارد و هم زمان با ثبت نام بحث بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز می شود.

ملانوری ادامه داد: محل تحویل مدارک لازم برای خبرگان رهبری برابر قانون یا فرمانداری مرکز استان یا وزارت کشور است و برای ثبت نام در انتخابات مجلس به فرمانداری های شهرستان که حوزه اصلی انتخابات است مراجعه می شود.

IMG_6974 (Copy)

وی با بیان اینکه سن ثبت نام شدگان حداقل ۳۰ سال و حداکثر ۷۵ سال تمام است و حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد است، خاطر نشان کرد: ثبت نام از ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر خواهد بود .

فرماندار ویژه رفسنجان در ادامه با تشریح فرایند انتخاب معتمدین انتخابات مجلس خبرگان گفت: رفسنجان اولین شهرستان استان است که هیئت اجرایی را انتخاب کرده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ یک از دستگاههای دولتی حق استفاده از امکانات دولتی علیه یا به نفع کاندیدایی ندارند، ابراز داشت: بعضی امکانات مانند سالن ها اگر نیاز باشد برای تبلیغ به کاندیدایی داده شود باید عادلانه باشد.

IMG_6967 (Copy)

ملانوری همچنین افزود: کسانی که در حوزه تبلیغات یا هر کار دیگر اعم از فعالان سیاسی، دستگاههای دولتی و کاندیداها تخلفی انجام دهند برابر قانون با آن ها برخورد می شود و با هیچکس تعارف نداریم.

وی تأکید کرد: باید به گونه ای فضا ایجاد شود که اعتماد مردم به نظام بیشتر شود و رأی مردم که حق الناس است به خوبی حفظ و صیانت شود.

فرماندار ویژه رفسنجان خاطر نشان کرد: هر دو مجلس مهم و سرنوشت ساز هستند، انتخابات یکی از نمادهای اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید سالم برگزار شود و هیچ شبهه ای در آن نباشد.

وی با بیان اینکه مجموعه عوامل اجرایی انتخابات اعم از فرماندار، اعضای ستاد انتخابات، نظارت، بازرسی و… ۳ هزار و۳۰۰ نفر هستند، عنوان کرد: شماره پیامک ۱۰۰۰۳۴۲۶۴۰۴۶ آماده دریافت پیامهای مردمی در زمینه انتخابات است.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تخلف،تعارف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :