تذکر امام جمعه رفسنجان به برخی افراد بیت امام راحل

  • شناسه خبر: 18526
تذکر امام جمعه رفسنجان به برخی افراد بیت امام راحل

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه برخی افراد بیت امام راحل دچار میل هایی شده اند که ناراحت کننده است، گفت: به آنها تذکر می دهیم خود را گرفتار بازی های سیاسی نکنند و ابزاری برای برخی جناح ها نشوند

 امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه برخی افراد بیت امام راحل دچار میل هایی شده اند که ناراحت کننده است، گفت: به آنها تذکر می دهیم خود را گرفتار بازی های سیاسی نکنند و ابزاری برای برخی جناح ها نشوند.به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های آخرین نماز جمعه  پاییز ۹۴ با تأکید بر رعایت تقوا به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند «در رعایت تقوا و پارسایی در دین کوشش کنید، راستگو و امانت دار باشید و به سجده طولانی و همسایه داری توجه ویژه داشته باشید».

وی عدالت را از ویژگی های اصلی رهبران و حاکمان در جامعه دانست و تأکید کرد: مجریان انتخابات، ناظران و هرکس که به عنوان داوطلب در این عرصه قدم می گذارد باید عدالت داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه برخی افراد بیت امام راحل دچار میل هایی شده اند که ناراحت کننده است، گفت: به آنها تذکر می دهیم خود را گرفتار بازی های سیاسی نکنند و ابزاری برای برخی جناح ها نشوند.

 وی ادامه داد: بیت امام راحل می تواند ظرفیت تقویت نظام،رهبری و ولایت فقیه داشته باشد، امیدواریم این تذکر ما مایه عبرت این افراد از بیت امام باشد.

 رمضانی پور در ادامه به حوادث خونین نیجریه اشاره کرد و بیان داشت: این جنایت ها توسط ارتش جنایت کار نیجریه رخ داده که به بهانه پیاده روی اربعین خون صدها شیعه را به زمین ریختند، از دولت توقع داریم با جدیت برخورد کنند و رئیس جمهور در برابر رئیس جمهور نیجریه قاطعیت بیشتری داشته باشد، مسالمت اندیشی درست نیست.

 خطیب جمعه رفسنجان در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان اذعان کرد: اینجا دیگر هوا و هوس و مقام ریاست نیست هرکس گفت من فقیهم دلیل نمی شود باید تحقیق و بررسی شود در انتخابات خبرگان حزب و گروه همه اش بی جاست.

 وی با تأکید بر اسلامی شدن دانشگاه ها اظهار داشت: ما در دانشگاه ها دانشجویان و اساتید انقلابی و با بصیرت داریم اما بعضی از اساتید اشتباه گرفته اند خیال می کنند عمله آمریکا و غرب هستند و افکار آمریکایی به خورد دانشجویان می دهند، اینجا ضعف رییس دانشگاه را می رساند.

امام جمعه رفسنجان گفت: این اساتید از بودجه نظام حقوق می گیرند اما علیه نظام می نویسند و مقاله چاپ می کنند که رییس دانشگاه باید توجه کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بیت امام، تذکر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    پس سید حسن رد صلاحیت شد؟