نقش رسانه ها در ایجاد فضای ارزشمند انتخاباتی

  • شناسه خبر: 18746
نقش رسانه ها در ایجاد فضای ارزشمند انتخاباتی

امام جمعه رفسنجان در بازدید از ستاد انتخابات رفسنجان گفت: رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در ایجاد فضای ارزشمند انتخاباتی دارند

امام جمعه رفسنجان در بازدید از ستاد انتخابات رفسنجان گفت: رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در ایجاد فضای ارزشمند انتخاباتی دارند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در ساعت پایانی اولین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان این حضور را وظیفه شرعی و عرفی خود دانست و به دست اندرکاران حاضر در این ستاد خسته نباشید گفت.

وی تصریح کرد: با وجود تقوا و تدینی که در مسئولان اجرایی به ویژه فرماندار سراغ داریم و دیگر اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت شورای نگهبان، امسال هم حضور داوطلبان خوب خواهد بود و هم فضا برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و ایجاد حماسه ای دیگر آماده است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه احساس وظیفه و تکلیف جوانی که هنوز به سن قانونی نرسیده بود او را برای ثبت نام به ستاد کشاند، خاطر نشان کرد: باید به وی آفرین گفت و این نشان از همت والای اوست.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در ایجاد فضاسازی ارزشمندی در امر انتخابات دارند و کسانی وارد عرصه انتخابات می شوند چه کاندیداها و چه هوادارانشان به قانون عمل کنند تا تخلفی وجود نداشته باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نقش رسانه، انتخابات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :