پای کم کاری برخی مسئولان رفسنجان به شبکه های اجتماعی باز شد

  • شناسه خبر: 18810
پای کم کاری برخی مسئولان رفسنجان به شبکه های اجتماعی باز شد

تابلوی ورودی شهر رفسنجان به قدری بحث برانگیز است که به جای مسئولان مربوطه شهروندان به فکر رفع مشکل آن افتاده اند و در شبکه های اجتماعی پیگیر آن شده اند

تابلوی ورودی شهر رفسنجان به قدری بحث برانگیز است که به جای مسئولان مربوطه شهروندان به فکر رفع مشکل آن افتاده اند و در شبکه های اجتماعی پیگیر آن شده اند.

به گزارش”روراستی” شهرهایی که شهیدانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند ورودی های خود را مزین به عکس، تندیس، نماد و تابلوهایی از شهدا می کنند و هر مسافری که وارد آن شهر می شود با دیدن این گونه نمادها متوجه می شود که آن شهر شهید پرور است و برای شهیدانشان چقدر اهمیت قائلند.

شهرستان رفسنجان هم با تقدیم بیش از ۹۴۰ شهید والامقام  از جمله سردارانی رشید به اسلام و انقلاب کارنامه درخشانی دارد و به خود می بالد که شهرستانی شهید پرور است.

اما مسئولیت برجسته کردن نام شهدا در یک شهر بر عهده چه ارگانی است.

این روزها متنی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که کم کاری مسئولان مربوطه نسبت به این مهم را می رساند و جای بسی تأسف و ناراحتی دارد.

تابلوی ورودی شهر رفسنجان که مدت زیادی در ورودی این شهر نصب است، در اثر عواملی مثل باد، باران، آفتاب و…خراب شده و  به شدت نیاز به ترمیم و بازسازی دارد، از طرفی این تابلو که مزین به نام سرداران شهید است می طلبد مسئولان امر بیشتر به فکر آن باشند تا مواردی که چندان ضرورت ندارد.

یکی از شهروندان که شش ماه است این مشکل را پیگیری کرده متوجه شده که پیگیری های او بیجا بوده و کسی از ارگان مربوطه برای تعویض یا ترمیم این تابلو قدمی برنداشته است، لذا با ارتباطی که با دوستان در شبکه های اجتماعی برقرار کرده است خواستار همکاری در این رابطه شده است.

این شهروند همچنین از تقبل هزینه ترمیم و یا تعویض این تابلو از سوی یک بسیجی نیز خبر داده است.

۵۵۵

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کم کاری، مسئولان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابوافضل

    سلام فکر کنم کار زیبا سازی مریوط شهرداری می باشد

    جاسم

    من خودم چند بار به بنیاد شهید گفتم ولی اونا منو مورد تمسخر قرار دادن ک گفتن اگه از روی دل سوزیه خودت انجام بده. من از روراستی میخوام که یه گزارش کار از آقای صابری بگیرند