رییس سابق فرهنگ و ارشاد رفسنجان برای مجلس ثبت نام کرد

  • شناسه خبر: 18894
رییس سابق فرهنگ و ارشاد رفسنجان برای مجلس ثبت نام کرد

دکتر حسین تقوی رشیدی زاده رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برای کاندیدا شدن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد

دکتر حسین تقوی رشیدی زاده رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برای کاندیدا شدن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

به گزارش”روراستی” حسین تقوی رشیدی زاده مدرس دانشگاه های آزاد اسلامی و مفاخر است، ۱۱ سال ریاست دانشگاه کار رفسنجان را بر عهده داشت و دو سال مسئولیت دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر را نیز عهده دار بوده است.

تقوی رشیدی زاده ۲٫۵ سال معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی و سابقه تدریس در دانشگاههای شهید باهنر کرمان، دانشگاه ولیعصر(عج) و پیام نور رفسنجان را نیز دارد.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار  سالهای ۶۶ تا ۶۷ در جبهه حضور داشته و ۲۰ سال عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان است.

تقوی رشیدی کارشناس آسیب های اجتماعی و نماینده مؤسسه استعدادیابی است و کتب و مقالات علمی زیادی تألیف کرده است.

همچنین وی اکنون مدیر مسئول هفته نامه مهر آور رفسنجان است و مدتی هم ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان را بر عهده داشت.

وی که دکترای جامعه شناسی توسعه دارد در مورد شورای نگهبان به خبرنگار رواستی گفت: زمانی که ما ثبت نام می کنیم با این پیش زمینه که داوری و تأیید کننده ای هست وارد صحنه می شویم که جزیی از قانون است و اگر کسی تأیید نشود خود قانون حق اعتراض داده و در مجموع باید به نظر شورای نگهبان تمکین شود.

۵

 

 

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • انصارا...

    بایددیدآیاعملکردایشان درپستهاوسمتهایی که قبلاداشته چقدرموفق بوده وچه بهتربانگاهی جامع ودیدی بازبهترین انتخابمان راانجام دهیم.نه باتعریف وتمجیدهاوغلوهای بیجا