شکست خانگی مس رفسنجان مقابل گل گهر سیرجان

  • شناسه خبر: 18928
شکست خانگی مس رفسنجان مقابل گل گهر سیرجان

تیم صنعت مس رفسنجان در هفته بیستم رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان در خانه مقابل تیم گل گهر سیرجان تن به شکست داد.

تیم صنعت مس رفسنجان در هفته بیستم رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان در خانه مقابل تیم گل گهر سیرجان تن به شکست داد.به گزارش “روراستی” ، در هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال مس رفسنجان ساعت ۱۴ امروز سوم دیماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت و شکست را پذیرفت. در نیمه اول این دیدار که در یک هوای کاملا سرد برگزار شد،بدون گل و مساوی به پایان رسید هر دو تیم چند موقعیت گل روی دروازه های هم داشتند اما نتوانستند از آن ها بهره ای ببرند.
در نیمه دوم تیم گل گهر سیرجان توانست اولین گل را در دقیقه ۴۷ توسط اسماعیل کیانی و گل دوم را توسط عبدالکریم قره مشک در دقیقه ۴۸ وارد دروازه صنعت مس رفسنجان کند.
بازیکنان مس رفسنجان که نمی خواستند در این بازی خانگی تن به شکست دهند بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که توانستند در دقیقه ۷۳ توسط بهرام رشید فرخی یکی از گل ها را جبران کنند اما تلاش این تیم بی نتیجه ماند و در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل تیم هم استانی تن به شکست داد .مس رفسنجان با این شکست ۲۵ امتیازی شد و در رتبه نهم لیگ دسته اول باشگاههای دسته اول کشور قرار گرفت.

تیم صنعت مس پنج شنبه ۲۴ دیماه در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول به مصاف تیم فوتبال آلمینیوم هرمزگان می رود.

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷

 

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،مس،گل گهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :