دولت به وضع معیشت مردم رسیدگی کند

  • شناسه خبر: 18950
دولت به وضع معیشت مردم رسیدگی کند

امام جمعه رفسنجان گفت: این رکود ظالمانه و بی سابقه در کشور سفره های مردم را کوچک کرده و قدرت خرید مردم را کاهش داده است، دولت به وضع معیشت مردم بیشتر توجه کند

امام جمعه رفسنجان گفت: این رکود ظالمانه و بی سابقه در کشور سفره های مردم را کوچک کرده و قدرت خرید مردم را کاهش داده است، دولت به وضع معیشت مردم بیشتر توجه کند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان با تأکید بر رعایت تقوا افزود: تقوا از حقوق الهی است و رعات آن بهترین ذخیره برای آخرت است.

وی تصریح کرد: ۹ دی روز بصیرت ملت ایران است، ۹ دی ۸۸ چپی و راستی نمیشناخت و همه ملت ایران به میدان آمدند و فتنه دشمن را خنثی کردند.

رمضانی پور ادامه داد: بعضی افراد از کلمه فتنه و نفوذ بدشان می آید، بعضی هم از نقد برجام خوششان نمی آید هر کار که در کشور انجام می شود منحصر به گروه خاصی نیست نظام ما حاصل خون شهداست و نمی توانیم آن را به راحتی از دست بدهیم.

وی از بسته شدن پرونده PMD یاد کرد و گفت: آیا با بسته شدن این پرونده، پرونده خباثت آمریکا علیه ملت ایران هم بسته می شود.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به سخنرانی رییس جمهور در بین مردم شهر ری در جوار حرم عبدلعظیم حسنی(ع) یاد کرد و گفت: اینکه می گویید رکود از ۴۵ درصد به زیر ۱۰ درصد رسیده است دور باز باور است، رکود ظالمانه و بی سابقه ای که در کشور ایجاد شده است سفره های مردم را کوچک کرده و قدرت خرید مردم را پایین آورده است.

وی ادامه داد: در دولت گذشته  اگر تورم هم وجود داشت اما حقوق ها به موقع پرداخت می شد و کار و تولید رونق داشت.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: این رکود کمرشکن علاوه بر توقف تولید سبب پرداخت نشدن حقوق کارگران هم شده و بحران بیکاری را رقم زده است از طرفی سرمایه گذاران هم بلاتکلیف مانده اند و منتظر نتیجه برجام هستند.

وی از کاهش ارزش پول و کاهش ارزش سرمایه در بورس خبر داد و وام ۶۰ میلیون تومانی که ۱۶۱ میلیون تومان بازپرداخت دارد را مصیبتی برای جامعه خواند.

وی میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک گفت و تصریح کرد: وحدت همه مسلمانان در زمان کنونی لازم است اما بعضی ها مثل عربستانی ها به جای اینکه خادم مسلمانان باشند خدمتگذار آمریکایی ها هستند.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: هیچ وقت نباید دل در گرو کفر داشته باشیم چرا که همیشه ضرر می کنیم.

رمضانی پور در ادامه با گرامیداشت ۷ دی روز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل تأکید کرد: افرادی که بیسواد هستند نسبت به آموختن سواد اقدام کنند.

وی همچنین ۵ دی سالروز ورود سپاه پاسداران در عرصه فرودگاهها را گرامی داشت و گفت: با ورود سپاه امنیت زیادی در این زمینه ایجاد شده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،معیشت، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :