افزایش آمار داوطلبان خانه ملت/ثبت نام تا ساعت ۲۱ تمدید شد

  • شناسه خبر: 18975
افزایش آمار داوطلبان خانه ملت/ثبت نام تا ساعت ۲۱ تمدید شد

با تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور داوطلبان همچنان ادامه دارد

با تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور داوطلبان همچنان ادامه دارد.

به گزارش”روراستی“سید حمزه صابری فرزند شهید سید علی اکبر صابری از انار کارشناس ارشد برق قدرت از دانشگاه شهید باهنر است و دو سال کارمند مراقب در نیروگاه در جزیره خارک بوده است.

وی اکنون کارمند ارشد عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات جنوب شرق در رفسنجان است که پس از تمدید مهلت ثبت نام، برای حوزه انتخابیه رفسنجان و انار نام نویسی کرد.

۱۴

محمد رضا حیدریان مهندس رایانه از دانشگاه شیراز و لیسانس مهندسی سخت افزار از دانشگاه شهید بهشتی تهران، دکترا علوم رایانه از دانشگاه کانادا و پسا دکترا از دانشگاه وسترن کانادا است.

وی از سال ۷۷ تا کنون عضو هیئت علمی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان است و از سال ۸۰ تا ۸۳ مدیرگروه رایانه این دانشگاه و همچنین از سال ۸۰ تا ۸۲ مدیر مرکز رایانه دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بوده است.

حیدریان مدیر امور فناوری اطلاعات دانشگاه ولیعصر(عج) از سال ۹۰  و عضو شورای این دانشگاه از سال ۹۲ تا به امروز است.

۱۵

محمدکاظم ابوالقاسمی کشکوئیه کارشناسی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد کرمان ، کارشناسی ارشد شیمی تجزیه دانشگاه آزاد کرمان ، دانشجوی دکترای رشته شیمی تجزیه دانشگاه آزاد کرمان  است.

وی متولد ۱۳۶۳ استاد موعود دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ، مربی و کارشناس آزمایشگاه دانشکده فنی شهید دادبین و سرپرست آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت تولید معدنی مدوار زیر نظر شرکت مس در حال حاضر است .

 

۱۸

محمدحسین حسنی موسی آباد تا کنون جوانترین کاندیدای ثبت نامی در حوزه رفسنجان و انار بوده است.

وی کارشناس ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و کارشناس ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد رفسنجان است و اکنون کارمند اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان و عضو بسیج و گردان عاشوراست.

۲

داود حسن زاده داورانی کارشناس صنایع از دانشگاه آزاد کرمان و کارشناس ارشد مدیریت دولتی دانشگاه رفسنجان است.

این عضو فعال بسیج دو مقاله isiدارد و عضو انجمن علمی مهندسی صنایع ایران است. حسین زاده مسئول دفتر ارتباط با صنعت موسسه آموزش عالی کار واحد رفسنجان و صاحب رتبه برتر کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد رفسنجان است.

۱

محمدحسین اسماعیلی دره جوزی دیگر داوطلب برای خانه ملت است. وی کارشناس ارشد آموزش های الکترونیکی رشته مدیریت رسانه است که در وزارت کشور ثبت نام کرده است و عکس وی متعاقبا ضمیمه خبر می گردد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تمدید، مهلت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مصطفی

    چرا شما خبرنگاران به حرفهایی که میزنید عمل نمی کنید. پایان خبر نوشتید عکس بعدا ضمیمه میشود ه هنوز متاسفانه انجام ندادید.

    rorasti

    با توجه به این که دو نفر از کاندیداهای محترم در وزارت کشور ثبت نام کرده اند، عکسی از آنها در دسترس نیست به محض دریافت عکس این داوطلبیتن عکس ضمیمه خبر می شود. ممنون از حسن نظر و دقت تحسین برانگیز

    rorasti

    با سلام با توجه به ثبت نام چند نفر از کاندیداهای محترم در وزارت کشور ثبت نام کرده بودند عکسی از آنها در دسترس نیست و به محض دریافت عکس از سوی کاندیداهای محترم در سایت درج می شود. ممنون از حسن نظر و دقت حضرتعالی