غرفه روراستی در نمایشگاه کتاب و مطبوعات+عکس

  • شناسه خبر: 19051
غرفه روراستی در نمایشگاه کتاب و مطبوعات+عکس

غرفه شماره ۱۸ نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی شهرستان متعلق به سایت تحلیلی خبری روراستی است که همزمان با افتتاح این نمایشگاه فرماندار و مسئولان از آن بازدید وعکس یادگاری گرفتند

غرفه شماره ۱۸ نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی شهرستان رفسنجان متعلق به سایت تحلیلی خبری روراستی است که همزمان با افتتاح این نمایشگاه فرماندار و مسئولان از این غرفه بازدید کردند و عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش”روراستی” نمایشگاه بزرگ کتاب و مطبوعات شهرستان رفسنجان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری کتابفروشی های شهرستان و حضور مطبوعات و سایت های محلی در سالن کانون فرهنگی امام خمینی(ره) جنب بوستان جوان افتتاح شد.

این نمایشگاه در فضای ۸۰۸ متر مربعی ایجاد شده است و ۲۸ غرفه دارد و غرفه شماره ۱۸ متعلق به سایت تحلیلی خبری روراستی یکی از سایت های محلی رفسنجان است.

فرماندار و مسئولان و برخی غرفه داران همزمان با افتتاح این نمایشگاه در غرفه روراستی عکس یادگاری گرفتند و چند جمله به یادگار نوشتند.

امروز در دومین روز از افتتاح این نمایشگاه هم شاهد حضور برخی مسئولان از جمله ناهید سربازپور رییس اداره استاندارد شهرستان بودیم  که سری هم به غرفه روراستی زد.

این نمایشگاه تا ۱۵ دی ماه هر صبح از ۸ تا ۱۲ و هر بعد از ظهر از ۱۵ تا ۲۰ دایر است و غرفه روراستی هم پذیرای همشهریان است.

۷۱۳۲۳۰۲۸۶_۲۸۵۹۹

۸

۹

۶۴۵

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :