اقتصاد ما با برجام رونق نمی گیرد

  • شناسه خبر: 19254
اقتصاد ما با برجام رونق نمی گیرد

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: رونق اقتصادی کشور با برجام صورت نمی گیرد بلکه باید در زمینه اقتصاد مقاومتی کوشا باشیم

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: رونق اقتصادی کشور با برجام صورت نمی گیرد بلکه باید در زمینه اقتصاد مقاومتی کوشا باشیم.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان با تشریح تقوا در مسائل مختلف زندگی افزود: اساس و اصول رفتار ما بر پایه تقوا باشد.

وی بیان کرد: در معاملات، معاشرت با مردم و در میدان جنگ باید تقوا رعایت شود، اگر در سال ۸۸ عده ای به امر رهبر گوش می دادند و به اموال عمومی و خصوصی مردم خسارت نمی زدند و برای نظام و کشور درد سر درست نمی کردند آبرویشان نمی رفت و آن فتنه ایجاد نمی شد؛ لذا اطاعت از رهبر یکی از اصول رعایت تقواست.

وی با تأکید بر صرفه جویی در مصارف مختلف از جمله آب تصریح کرد: این صرفه جویی هم در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود، رونق اقتصادی کشور ما با برجام صورت نمی گیرد بلکه با همدلی و تحقق اقتصاد مقاومتی شکل می گیرد.

امام جمعه موقت رفسنجان ادامه داد: انتخابات هفتم اسفندماه باید پر شور برگزار شود، انتخابات مظهر دموکراسی و مردم سالاری است، انتخابات بیانگر شعار « استقلال آزادی جمهوری اسلامی» است و استقلال اقتصادی، فرهنگی ، نظامی و سیاسی باید در کشور حاکم باشد.

وی خاطر نشان کرد: استقلال سیاسی بدین معنا است که خودمان در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم و نمایندگان و مسئولان را انتخاب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های نمایندگان مجلس کارآمدبودن و داشتن تعامل با سایر قوا و تصمیم گیر بودن بر اساس اصول امام و رهبری را از جمله این ویژگی ها برشمرد و خدامحوری و داشتن روحیه انقلابی و جهادی را از ملزومات کاری نمایندگان دانست.

حسینی افزود: نمایندگان باید با بصیرت باشند و  قدرت تشخیص نقشه های دشمن را داشته باشند، پاکدست باشند و وابسته به باندهای قدرت و ثروت نباشند؛ سلامت نفس داشته باشند و مرزبندی هایشان در برابر فتنه گران و ضدانقلاب شفاف باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب را یادآور شد و گفت: قرآن کریم به زنان مسلمان دستور رعایت حجاب اسلامی داده است.

امام جمعه موقت رفسنجان همچنین به دیدار رهبر با علمای کشورهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان بر اتحاد علمای اسلام و وحدت اسلامی تأکید داشتند و اختلافات فرقه ای در جهان اسلام را ساخته و پرداخته دشمنان اسلام دانستند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اقتصاد، برجام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد مهدی بخشی

    درود بر امام جمعه فقید شهر رفسنجان