مدعیان حقوق بشر عاملان شهادت آیت الله نمر را مؤاخذه کنند

  • شناسه خبر: 19302
مدعیان حقوق بشر عاملان شهادت آیت الله نمر را مؤاخذه کنند

مسئول تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: مدعیان حقوق بشر عاملان شهادت آیت الله نمر را مؤاخذه کنند و ما خواهان رسیدگی به این جنایت هستیم.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در جمع مردم و مسئولان در مسجد جامع افزود: شهادت آیت الله نمر باقرالنمر از سوی سفاکان آل سعود را محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: این مجاهد پس از مدت ها زندانی شدن با شکنجه به شهادت رسید و ما خواهان رسیدگی به این جنایت از طرف جوامع مدعی حقوق بشر هستیم.

مسئول تبلیغات اسلامی رفسنجان با بیان اینکه اگر چه مدعیان حقوق بشر در این زمینه کوتاهی می کنند و به آن امیدی نیست؛ اما دست خدا بالاترین دست هاست و در کمین ظالمان و ستمگران است.

حسینی با یادآوری جنایت های صدام و قذافی در به شهادت رساندن محمد باقر صدر و امام موسی صدر، خاطر نشان کرد: عاقبت این دو جنایتکار به چه سرنوشتی گرفتار شدند، این سرنوشت در انتظار حاکمان روسیاه آل سعود هم خواهد بود.

وی با بیان اینکه نام آیت الله نمر را ناجوانمردانه در لیست تروریست ها قرار داده بودند، تصریح کرد: خون او که مظلومانه به شهادت رسید نمی خوابد.

حسینی اظهار کرد: در کشور ما هم اگر خون بهشتی ها و هزاران شهید نبود استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نداشتیم و امیداوریم به زودی خبرهای خوشی برای جهان اسلام داشته باشیم که از جمله آن نابودی آل سعود باشد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، مدعیان، حقوق بشر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :