مجلس بزرگداشت میرزاغلام صمدانی برگزار شد+عکس

  • شناسه خبر: 19310
مجلس بزرگداشت میرزاغلام صمدانی برگزار شد+عکس

با حضور مردم و مسئولان مجلس بزرگداشت دکتر میرزا غلام صمدانی در مسجد جامع رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی“به همت فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی رفسنجان مجلس بزرگداشت دکتر میراغلام صمدانی در مسجد جامع برگزار شد.

محسن ارسلان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار روراستی با اشاره به ویژگی های اخلاقی این پزشک افزود: وی از پزشکان متعهد و اطباء قدیمی شهر رفسنجان بود، او هندی الاصل بود اما ریشه آبا و اجدادش در شمال ایران است.

وی ادامه داد: زمانی که پزشکانی از خارج برای طبابت به ایران می آمدند او نیز وارد ایران شد و به استخدام بهداری وقت درآمد؛ پس از بازنشستگی بازهم به طبابت می پرداخت و کل زندگی خود را وقف مردم کرده بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: او فرد خیّری بود که علاوه بر ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت هزینه داروی آن ها را پرداخت می کرد.

وی خاطر نشان کرد: این پزشک فقید مدتی بیمار شد و در حیدر آباد هند دارفانی را وداع گفت و از مردم قدرشناسی که در مجلس وی شرکت کردند قدردانی می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این رابطه افزود: میرزا غلام صمدانی بیش از ۳۰ سال به عنوان پزشک عمومی در نقاط مختلف رفسنجان خدمت کرد.

وی بیان کرد: چندماهی بود که به علت بیماری خانواده اش او را به هند منتقل کرده بودند که حدود ده روز پیش از دنیا رفت و این مجلس به همت فرمانداری ، دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی رفسنجان برگزار شده است.

اسماعیلی ندیمی خاطر نشان کرد: دکتر صمدانی انسانی متواضع و خیّر بود و یک روز در هفته بیماران را رایگان ویزیت می کرد.

وی خاطر نشان کرد: این پزشک هندی الاصل یکی از کسانی بود که همراه با مردم در راهپیمایی های قبل از انقلاب حضور داشت.

۱۲

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دکتر، فقید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :