تجلیل از خیرین دانشگاه ساز پیام نور رفسنجان

  • شناسه خبر: 19328
تجلیل از خیرین دانشگاه ساز پیام نور رفسنجان

نشست تجلیل از خیرین دانشگاه ساز دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” طی نشستی با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور کشور و استان خیرین دانشگاه ساز پسام نور رفسنجان تجلیل شدند.

در این نشست  رستمی ابوسعیدی با اشاره به نقش و رسالت عدالت محور دانشگاه پیام نور در آموزش عالی کشور، این دانشگاه را در رده دانشگاه های معتبر دولتی کشور عنوان کرد.
وی در پاسخ به موضوع طرح شده از سوی صداقت ریاست دانشگاه پیام نور رفسنجان مبنی بر وضع جرائم و مالیات های خارج از عرف ارگان های شهری برای دانشگاه پیام نور و مشکلات تابعه  آن بیان تصریح کرد: بر اساس قانون از آنجائی که دانشگاه پیام نور از دانشگاه های دولتی کشور می باشد طرح چنین موضوعاتی هیچ گونه مبنای قانونی ندارد.
رستمی ابوسعیدی با تجلیل از فعالیت های گذشته خیرین در دانشگاه پیام نور خبر از تشکیل مجمع خیرین دانشگاه در آینده  را داد و بر ضرورت توسعه کیفی دانشگاه با استعانت از فعالیت های خیرین تأکید کرد.
در پایان نیز با توجه به هدف اصلی جلسه که با گزارش جامعی که از سوی بازرگان مسئول امور خیرین دانشگاه پیام نور استان در ارتباط با فعالیت های گسترده خیرین رفسنجانی در امر آموزش عالی پیگیری شد، مراسم تقدیر با ارائه لوح تقدیری از سوی ریاست عالی دانشگاه پیام نور به خیرین  آقایان حاج سیدجلال مرتضوی ،  حاج حسین خلیلی و حاج علی ابراهیمی پایان یافت.

 

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تجلیل، خیرین دانشگاه ساز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :