مسلمانان انتقام خون آیت‌الله النمر را از رژیم سفاک آل‌سعود خواهند گرفت

  • شناسه خبر: 19475
مسلمانان انتقام خون آیت‌الله النمر را از رژیم سفاک آل‌سعود خواهند گرفت

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) گفت: مسلمانان انتقام خون آیت‌الله النمر را از رژیم سفاک آل‌سعود خواهند گرفت .

به گزارش”روراستی“سردار ناصر شعبانی در پانزدهمین یادواره شهدای دقوق‌آباد بخش نوق رفسنجان اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم همه انبیاء را به جمله یا هود، یا نوح، یا ابراهیم و … یاد می‌کند، اما از رسول مکرم اسلام با یا ایهاالنبی (ص) و یا ایهاالرسول (ص) یاد می‌کند.

وی بیان داشت: خداوند در آیه ۵۵ سوره مبارکه احزاب خود‌ و ملائکه‌اش بر نبی اسلام درود و صلوات می‌فرستند که مقام و منزلت پیامبر را می‌رساند.

* عزت و قدرت ایران از شهداست

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) تصریح کرد: اسم شهدا را روی خیابان و کوچه و در و دیوار می‌نویسیم، اما عکس شهدا عمل می‌کنیم، شهدا روز قیامت یا شافی ما هستند یا از ما شاکی هستند، لذا باید رفتاری داشته‌باشیم که شهدا از ما شاکی نشوند.

وی با اشاره به جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در سوریه خاطر‌نشان کرد: هر کس سردار سلیمانی بعد از جنگ را می‌خواهد بشناسد باید به سوریه برود، همچنین قدرت خدا در چهره نظام و سپاه آن سوی مرزها هویدا است.

شعبانی بیان کرد: قرارگاهی در مقابل جریان منحرف تکفیری‌ها و داعشی‌ها که قرائت غلطی از دین دارند در آن جا زده شده‌است، پیامبر(ص) زمانی که لحظات پایانی عمر خود را می‌گذراندند، نگران بودند که عده‌ای با وجود ولایت علی(ع) زیر سایبان سقیفه می‌نشینند و او می‌دانست انحرافات بعد از او زیاد خواهد شد.

وی گفت: دین زمانی کامل است که در زمان پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و در زمان غیبت ولی‌فقیه را قبول داشته‌باشید و قرار نیست هر کس برداشتی از دین داشته‌باشد.

* داعش قرائت منحرفانه از دین دارد

این سردار سپاه اسلام بیان داشت: داعشی‌ها و تکفیری‌ها زائیده تفکر انحرافی هستند، بن لادن، ملاعمر و ابوبکر بغدادی قرائتی منحرفانه از دین دارند.

وی با بیان اینکه ما از اهل تسنن گله‌مندیم، افزود: آن‌ها باید به داد دینشان برسند و در مقابل کسانی که قرائت ناصحیح از دین دارند، بایستند.

سردار شعبانی اذعان کرد: امروز داعش که زائیده صهیونیست است، همه منطقه از وجود داعشی‌ها نا‌امن شده، اما ایران اسلامی به برکت وجود رزمندگان از این تهدید مصون است.

وی ابراز داشت: داعش و صهیونیست هر دو برای منطقه تهدید هستند و اسرائیل از شرارت‌های داعش در امان است.

شعبانی با اشاره به اینکه دنیای غرب امروز در یک فضای خلأ ایدئولوژیکی به ‌سر می‌برد، افزود: آن‌ها منتظر شنیدن پیام انقلاب اسلامی هستند، بشریت تشنه معنویت است و ما این عظمت، عزت و قدرت را از شهدا داریم.

* بعثی‌ها فرماندهان داعش

وی عنوان کرد: امروز جنگ تمام شده، اما دفاع هنوز هست، داعش تا ۴۶ کیلومتری مرزهای ما آمد، اما نیروی سپاه آن‌ سوی مرزها را مدیریت می‌کند، اگر ما نرویم و دشمن را لب دریای مدیترانه زمین‌گیر نکنیم باید او را لب خلیج فارس زمین‌گیر کنیم، بعضی‌ها نمی‌فهمند و ما را متهم می‌کنند.

شعبانی اظهار کرد: زمانی که صدام به ما حمله کرد، ۱۴۰ هزار بعثی فداییان صدام بودند و امروز از همان بعثی‌ها رهبران داعش هستند، اما پای بعثی‌ها به تهران نرسید و پای پاسداران خمینی کبیر(ره) به عراق باز شد.

وی پوسته داعش را قومی مذهبی عنوان کرد و هسته این گروه را بعثی سکولار خواند.

شعبانی با بیان اینکه رهبر ما تهدیدها را از مرزها دور کرده‌اند، خاطر‌نشان کرد: شهید سردار همدانی و امثال او به ‌گونه‌ای مقابل داعشی‌ها می‌جنگیدند که امروز عزت ایرانی‌ها زبان‌زد شده‌است.

* داعش زاده صهیونیسم است

وی بیان کرد: داعشی‌ها اسم گروهشان را می‌خواستند العوده بگذارند، یعنی بازگشت بعثی‌ها به قدرت، از ابوبکر البغدادی پنج سال معلوم خبری نیست، این چهره تروریستی تحت آموزش صهیونیست‌ها بود، اول یک زندانی آمریکایی بود و آزاد شد، بن لادن هم یک اشراف‌زاده بود و این‌ها که زاده صهیونیست هستند نمی‌توانند منادی اسلام باشند.

شعبانی اذعان کرد: همسو شدن روسیه با ایران که توسط سردار سلیمانی صورت گرفت، نشان از قدرت و هنر ماست که می‌توانیم نظر یک قدرت جهانی را عوض کنیم و روسیه با ایران علیه داعش در منطقه می‌جنگد.

وی به آزادکردن خلبان روسی توسط ایرانی‌ها اشاره کرد و افزود: اگر ما به جنگ داعشی‌ها نرویم آن‌ها می‌آیند.

وی به جنایات عربستان نیز اشاره داشت و بیان کرد: عرفات سرزمین مقدسی است، اما پرچم داعش در آنجا برافراشته شده‌است، داعش ساخته و پرداخته صهیونیست است و با پول قطر و عربستان تجهیز می‌شود.

شعبانی از خنثی‌کردن نفوذ تروریست‌ها در نیکشهر یاد کرد و توان ایران را در گرفتن تروریستی به نام عبدالمالک ریگی در آسمان را یادآور شد.

وی خاطر‌نشان کرد: رفتار جنون‌آمیز عربستان و شرارت‌های او در منطقه یک روز جواب خواهد گرفت، آن‌ها حجاج را در یک خیابان ۳۵ متری به خاک و خون کشیدند و عالم دینی آیت‌الله النمر را کشتند که انتقامی سخت می‌گیریم.

* ملت را دلخوش مذاکرات نکنید

وی با اشاره به ناامنی در برخی کشورهای منطقه افزود: کشور ما مشکل ناامنی ندارد، اگر چه مشکلاتی در کشور با وجود تحریم‌ها هست،‌ به ظریف خسته نباشید می‌گوییم اما او بداند زیر این دستکش مخملی دست چدنی است و ملت را دلخوش نکند.

شعبانی ادامه داد: ایران در مذاکرات یک قدرت بود، ما به دیپلمات‌ها خسته نباشید می‌گوییم، اگر چه مذاکرات می‌توانست بهتر از این انجام شود، اما با ملت ما با زبان تهدید و تحریم نباید حرف بزنند، بلکه باید با زبان تکریم حرف زده‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه داعش به‌دنبال تجزیه عراق است، بیان داشت: داعش در دنیای مدرن احساس غریبه‌ای دارد و همه چیز را نامشروع و حرام می‌داند و می‌گوید باید یک خلیفه حاکم باشد و اعلام می‌کند انتخابات نداریم و مدعی بوده یک خلیفه داریم که احکام او سریع الاجرا است.

وی در ادامه با اشاره به نمایش گذاشتن دومین شهر موشکی ایران متذکر شد: سردار سلیمانی یک فرهنگ است و ما امروز برای بشریت و آینده بشریت حرف داریم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انتقام، نمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :