افرادی که به نظام و مملکت خیانت کردند نباید وارد هیچ مجلسی شوند

  • شناسه خبر: 19530
افرادی که به نظام و مملکت خیانت کردند نباید وارد هیچ مجلسی شوند

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: افرادی که سر از نفاق در آوردند و در دامان بیگانگان قرار گرفتند و به نظام و مملکت خیانت کردند، نباید وارد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شوند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در آیین گرامیداشت ۱۸ دی روز رفسنجان در مسجد امام خمینی(ره) افزود: شجاعت و شهامت مردم رفسنجان در پایین آوردن مجسمه شاه بود که این امر صورت گرفت و مهم حفظ این روحیه انقلابی است.

وی بر ضرورت حضور نسل نو در صحنه به ویژه در نماز جمعه تأکید و تصریح کرد: برای تداوم انقلاب نسل جوان باید نقش آفرین باشند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دشمن با معنویت دین و اعتقادات ما در جنگ است، خاطر نشان کرد: نماز جمعه محل تبیین مواضع و برنامه هاست و باید فرزندان همراه والدین خود در جمعه و جماعات شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم رفسنجان در صحنه ها اظهار داشت: شرکت در تشییع شهدای کربلای ۵ و راهپیمایی های مختلف از روزهای به یادماندنی در کارنامه مردم این شهرستان است اما بهترین آن همان است که مجسمه شاه را پایین کشیدند و مردم انقلابی در حالی که هنوز شاه خائن سرسپردگانی داشت این کار را انجام دادند.

رمضانی پور بیان کرد: ۱۸ دی در رفسنجان باید مانند ۱۹ دی در قم ماندگار بماند و به خاطر مدیریت و برنامه فرمانده سپاه رفسنجان برای برگزاری این روز قدردانی می شود.

وی همچنین پیشنهاد نام گذاری یک روز برای بزرگداشت حجت الاسلام عباس پورمحمدی را در قدردانی از تلاش های این مجاهد خستگی ناپذیر و انقلابی رفسنجان مطرح کرد و افزود: اگر او دچار عارضه بیماری نشده بود هنوز هم راه انقلاب را ادامه می داد، خیلی مهم است که در جریان های مختلف فتنه اشخاص رنگ عوض نکنند.

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر عمل کردن به اینکه رأی مردم حق الناس است، خاطر نشان کرد: اگر برخی افراد تأیید صلاحیت شدند، مردم خیال نکنند چون او تأیید صلاحیت شده مشکلی ندارد، بعد از مجلس اول زد و بندها برای ورود  افرادی به مجلس آغاز شد و  هنوز هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بعضی برای تصرف قدرت وارد جنگ تمام عیار شده اند، خاطر نشان کرد: افرادی هستند به ویژه در مجلس ششم سر از نفاق و دامان استکبار در آوردند و به نظام و مملکت خیانت های زیادی کردند، نباید بگذاریم این افراد از هر کجا وارد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شوند.

رمضانی پور تأکید کرد: باید افرادی که سال ۸۸ دستمال سبز بر بازو و پیشانی بستند، شجاعانه به مردم معرفی شوند، باید با قاطعیت تمام نقش اول های فتنه را معرفی کنند که غفلت سراغ ما نیاید.

وی با بیان اینکه نباید خیال کنیم اگر طلبه ای وارد میدان شد و بخواهد از مردم رأی بگیرد چون عمامه بر سر دارد مشکلی ندارد، ممکن است زیر عمامه فتنه هایی به وجود بیاید برخی افراد هنوز با اینکه به سن پیری رسیده اند همچنان فتنه گر ماندده اند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خیانت، مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :