رفسنجان پایگاه انقلاب اسلامی

  • شناسه خبر: 19534
رفسنجان پایگاه انقلاب اسلامی

رییس دادگستری رفسنجان گفت: رفسنجان با حضور سخنرانان زیاد از جمله ۷۰ آیت الله در دوران قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام پورمحمدی در حاشیه آیین گرامیداشت ۱۸ دی روز رفسنجان افزود: نامگذاری روز رفسنجان از سوی ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد و این روز به مناسبت سقوط مجسمه شاه توسط مردم انقلابی رفسنجان گرامی داشته می شود.

وی تصریح کرد: مردم رفسنجان نجیب و فهیم هستند، رهبر معظم انقلاب سالهای ۴۷ تا ۴۹ در این شهر و در مسجد امام(ره) سخنرانی می کردند و فرمودند« من حرف هایی را که هر جایی نمی توانستیم بگویم به خاطر فهم و شعور بالای سیاسی مردم رفسنجان در این شهر گفتم».

وی گفت: ایشان در سفرشان به رفسنجان در سال ۸۳ هم همین سخنان را در ورزشگاه تختی رفسنجان تکرار کردند.

رییس دادگستری رفسنجان ادامه داد: مردم رفسنجان در جریان انقلاب السابقون السابقون بودند و رساله و عکس امام(ره) از سال ۴۲ در خانه های مردم این شهر بود.

وی خاطر نشان کرد:۷۰ آیت الله قبل از انقلاب در این شهر سخنرانی کردند و بزرگان زیادی در سراسر این شهرستان منبر داشتند.

امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) حضور مردم رفسنجان در دوران انقلاب، جنگ، و دوران سازندگی را در صحنه ها با سابقه خواند و عنوان کرد: یک چهارم شهدای استان کرمان از رفسنجان است و سرداران زیادی از این شهرستان فرماندهان دوران جنگ بودند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انقلاب، پایگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :