انقلابی ماندن ارزش دارد

  • شناسه خبر: 19552
انقلابی ماندن ارزش دارد

رییس دفتر شورای نگهبان در رفسنجان گفت: باید قدر مبارزات با رژیم شاه را بدانیم، انقلابی و متدین ماندن ارزش دارد.

به گزارش”روراستی” حسین صفری در آیین بزرگداشت روز رفسنجان در مسجد امام(ره) افزود: در رفسنجان از ۱۰۰سال پیش انقلابیون حضور داشتند و رسما از سال ۳۷ رفسنجانی ها وارد مبارزه شدند.

وی بیان کرد: مرحوم زینلی با انداختن زنجیر گردن مجسمه شاه آن را به زمین انداخت و به محمد بت شکن معروف شد، این مجسمه مدت ها در اطراف این مسجد قرار گرفته بود.

وی با اشاره به جنایت رژیم آل سعود در اعدام آیت الله النمر تصریح کرد: این حرکت رژیم منحوس سعودی شبیه حرکت رژیم شاه و حرکتی آمریکایی انگلیسی است که شهیدان آیت الله سعیدی و غفاری را به شهادت رساندند.

مسئول دفتر شورای نگهبان رفسنجان با بیان اینکه خاطرات انقلاب را افراد مسن باید بدون غرض بیان کنند، خاطر نشان کرد: جوانان باید قدر این آزادی بیان را بدانند، اگر قدر ندانیم آن دوران دوباره بر می گردد.

وی با اشاره به مبارزات رفسنجانی ها و حضور بزرگان مبارز در شهرهای کرمان و تهران تأکید کرد: باید قدر مبارزه را بدانیم، قدر خودمان را بدانیم، انقلابی ماندن و متدین ماندن ارزش دارد.

صفری که نویسنده کتاب” تاریخ انقلاب در رفسنجان” است، گفت: این کتاب دارای ۹۰۰صفحه است که هشت سال طول کشید آن را نوشتم.

وی همچنین به خطرهای تفرقه اشاره و ابراز داشت: افرادی هستند که سابقه انقلابی و مبارزاتی دارند اما مثل فردی می مانند که روی شاخه درختی نشسته و شاخه را از بیخ می برد و پایین می افتد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در رفسنجان نقش انگلیس را تفرقه افکنی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران کمر دشمن را شکسته باید با هم متحد باشیم و انقلاب را حفظ کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انقلابی، ارزش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :