پلیس امنیت اجتماعی و گروههای امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند

  • شناسه خبر: 19586
پلیس امنیت اجتماعی و گروههای امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند

رییس دادگستری رفسنجان تأکید کرد: ضرورت دارد پلیس امنیت اجتماعی و گروههای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام پورمحمدی در حاشیه جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی پیرامون مسئله حجاب و عفاف افزود:  در برابر مسائل و معضلات نباید حالت انفعالی بگیریم چرا که انسان بیخیال به تعبیر امام علی(ع) مانند مرده متحرک است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در جامعه فرهنگ سازی شود همه نسبت به انجام گناه احساس خجالت کنند و بی تفاوت نباشند.

وی با اشاره به استفاده درصد زیادی از مردم از تجهیزات ماهواره خاطر نشان کرد: افرادی که از برنامه های ماهواره استفاده می کنند اگر گناهی در جامعه رخ دهد برایشان عادی است و این منکر برایشان معروف شده است.

وی تأکید کرد: کارفرهنگی باید ریشه ای، مداوم و مستمر انجام شود تا نتیجه دهد.

رییس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه در داروخانه ها اقلامی که نباید در دسترس مردم باشد جلوی چشم مردم قرار گرفته است، اذعان کرد: به بهانه تبلیغ و ترویج کالاهای آرایشی بهداشتی در داروخانه هر نوع عکسی نصب می کنند که این منکر نباید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به بی حجابی و رفت و آمد بعضی افراد با وضعیت نامناسب در جامعه خاطر نشان کرد: پلیس امنیت اجتماعی و گروههای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر باید راه اندازی و فعال باشند و در همه جای شهر عضو داشته باشند تا بتوانیم به کمک هم جلوی بی بندوباری ها را بگیریم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پلیس، امنیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    نیازی نیست گشتها راه اندازی شوند ماریشه راگذاشته ایم می خواهیم شاخه را ببریم وقتی من به عنوان یک شهروند به بازارمیروم ولباس مناسب پیدا نمی کنم مجبورم هرانچه مسئولین فرهنگی طراحی وتولیدکرده اند ودربازار عرضه نموده اندرا خریداری نماییم. به نظرمن اگر کار از طراحی وتو لید اصلاح شود دیگر شاهد مانکن های مختلف در سطح شهر نخواهیم بود واماربزهکاری هم پایین خواهد امد.