لباس های مورد نیاز بیمارستانی باید از داخل تأمین شود

  • شناسه خبر: 19591
لباس های مورد نیاز بیمارستانی باید از داخل تأمین شود

عدم حمایت از تولیدی های پوشاک داخل شهر سبب گله مندی این تولیدکنندگان شده است.

به گزارش”روراستی” این روزها همه جا صحبت از تولید و اشتغال و توسعه اقتصادی است، بهره گیری از تولیدات داخلی یکی از مواردی است که در زمینه حمایت از تولید داخلی صورت می گیرد.

اما این حمایت از تولید تنها به حمایت از کارخانه های بزرگ و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی نباید بسنده شود بلکه باید در مورد تولیدات بومی و شهرستانی هم باید  صدق کند و عملی شود.

اگر چه کاهش واردات به نفع تولید داخل است اما زمانی که در یک شهر توانایی تولید اقلام مورد نیاز یک شرکت، کارخانه و یا بیمارستان وجود دارد، واردات این اقلام ضروری از سایر استان ها و شهرها خیانت بزرگی به تولید کننده بومی است.

در شهرستان رفسنجان چهار تولیدی پوشاک وجود دارد که می توانند نیازمندی های کل مراکز بهداشت درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را برآورده کنند اما از گله مندی این تولیدکنندگان به نظر می رسد این خیانت در حق آن ها صورت گرفته و حمایتی از آن ها نمی شود.

این موضوع را با رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در میان گذاشتیم؛ وی افزود: معاونت دارو درمان از طریق مناقصه بخشی از نیازهای خود را تهیه می کند و تأمین لباس مورد نیاز را به شرکت ها واگذار کرده اند.

علی اسماعیلی ندیمی اظهار کرد: اگر تولیدی داخل شهرستان باشد قاعدتا باید از این تولیدی ها استفاده شود و من پیگیری می کنم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،حمایت، تولید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :