با ۶۰۰میلیون تومان اعتبار افتتاح شد

  • شناسه خبر: 19609
با ۶۰۰میلیون تومان اعتبار افتتاح شد

ساختمان اداره آبفار رفسنجان با ۶۰۰میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش”روراستی” با حضور مدیر عامل شرکت آبفار استان و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان ساختمان اداره آب و فاضلاب روستایی و ایستگاه بهره برداری شرکت آبفار رفسنجان به بهره برداری رسید.

حمید خدادادی رییس اداره آب و فاضلاب روستایی رفسنجان در این رابطه افزود: کار احداث ساختمان اداره آب و فاضلاب از سال گذشته آغاز شده و مدت ۱۴ ماه طول کشید تا آماده بهره برداری شد.

وی عنوان کرد: زیربنای این ساختمان ۹۰۰متر مربع است و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات جاری شرکت و فروش اموال مازاد برای آن صرف شده است.

۷ ۱۰

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آبفار، ساختمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    ای کاش به فکر آب هزار واحدی هم میکردند مرحله بعد نیروی انتظامی به فکر یک کیوسک نگهبانی درشب رادران شهرک انجام میداد که افراد مزاحم در نیمه های شب با کشیدن ترمز دستی صداهای هنجار شکن ضبط ترمز واز همه مهمتر در پناه تاریکی شب در کنار کمپ ترک اعتیاد وپوست موتور سواری جنایتهای میشود چرا فرماندار به فکر این کارها نمی افتد و مرحله بعد شهرداری چرا آسفالت اول شهر فکری بر نمی‌دارد ای کاش هر شش ماه یکبار انتخاباتی انجام میشد تا خیلی جاهای شهر آبادتر میشد

    روستایی

    آدرسش کجاست؟؟؟

    محسن

    کاش به جای ساختن ساختمانهای شیک و جدید فکری به حال سیستمهای لوله کشی روستاها میکردید که این همه آب به هدر نرود،چون هر وقت مراجعه کردیم گفتند بودجه نیست...