استقرار پزشکی قانونی رفسنجان روی حریم رودخانه

  • شناسه خبر: 19618
استقرار پزشکی قانونی رفسنجان روی حریم رودخانه

دربازدید فرماندار و مسئولان از روند احداث ساختمان پزشکی قانونی رفسنجان از این ساختمان که روی حریم رودخانه در حال ساخت بود، بازدید شد.

به گزارش”روراستی” فرماندار به اتفاق رییس بیمه سلامت و چند مسئول از روند احداث ساختمان اداره بیمه سلامت واقع در بلوار جمهوری بازدید کردند.

بیجامی رییس اداره بیمه افزود: این ساختمان با زیربنای ۴۳۵ متر مربع و اعتبار ۵۰۰میلیون تومان در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: دهه فجر این ساختمان به بهره برداری خواهد رسید.

رییس بیمه سلامت رفسنجان در ادامه به طرح بیمه اتباع خارجی اشاره و بیان کرد: از اول آذرماه که طرح شروع شده تا کنون بیش از یک هزار و۷۰۰نفر از اتباع خارجی که دارای کارت تردد معتبر هستند و اسمشان در لیست وزارت کشور می باشد برای دریافت دفترچه بیمه ثبت نام کردند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح کمک زیادی در زمینه درمان به ویژه بستری این اتباع می کند و در سه قالب بیماران خاص، اقشار آسیب پذیر و غیر آسیب پذیر تعریف شده است.

همچنین در ادامه از روند ساخت پزشکی قانونی شهرستان رفسنجان که مجاورت اداره بیمه قرار گرفته بازدید شد.

در این ساختمان که اکثریت قریب به اتفاق اتباع بیگانه در حال کار کردن بودند متوجه شدیم علاوه بر این مورد چشم نواز قرار گرفتن این ساختمان روی حریم رودخانه دیگر موردی است که جای بحث و تأمل دارد.

این ساختمان در بستر رودخانه قرار گرفته است و در این زمینه با مسئولان مربوطه گفت و گو خواهیم کرد و در همین سایت جوابیه را به اطلاع همشهریان خواهیم رساند.

۱۳۲

۴

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پزشکی، قانونی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جوادكل

    اتباع بیگانه؟کجا؟ اگررفسنجون داره؟

    عباس وليلا

    ضمن خداقوت به فرماندار نقش معاون عمرانی فرماندار چیه واون کیه. خدافظ

    رضا

    قابل توجه مسئولین شهرستان رفسنجان شما که به تجمعات ونظریات مردم درباره وجود افاغنه یا به قول شمااتباع بیگانه توجه نمی کنید وهمچنان انان را به سرکار می برید وجوانان رفسنجانی بی کار هستند برایشان بیمارستان می سازید حالا هم بیمه .این پولی که توسط افاغنه ازایران خارج میشود درشهرخرج گردد باعث ابادانی رفسنجان گردیده ومعضل بی کاری حل خواهد شد شما که اینقدربه فکر افاغنه هستید به فکرآینده سازان شهر هستید بااین اوضاع دوری نخواهد پائید فرماندار بخشدار هم ازمیان برادران افاغنه انتخاب خواهند شد وما مانند فلسطینیها وعراقیها خواهیم شد