بازدید دانش آموزان از مرکز انتقال نفت رفسنجان

  • شناسه خبر: 19696
بازدید دانش آموزان از مرکز انتقال نفت رفسنجان

دانش آموزان و معلمان دبستان گل های بهشت رفسنجان، در راستای آشنایی با شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، از مرکز انتقال نفت رفسنجان بازدید کردند.

به گزارش”روراستی” به نقل از روابط عمومی شرکت نفت منطقه جنوب شرق، توکلی رییس علی البدل مراکز منطقه جنوب شرق که در این بازدید با ارائه مطالب فنی و علمی، دانش آموزان را همراهی می کرد، افزود: در این گونه بازدیدها فراگیری مبانی ملموس علمی در جهت یادگیری عینی ، تاثیرگذاری در پیشرفت تحصیلی و بروز خلاقیت های دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
توکلی تاثیر بازدید دانش آموزان در اشاعه ی فرهنگ حفظ حریم خطوط لوله را این گونه بیان کرد: از آن جا که حریم خطوط لوله بسیار گسترده است و حفظ آن ضرورت خاصی دارد، می طلبد در این زمینه آموزش همگانی صورت بپذیرد. در این راستا آشنایی دانش آموزان با مبحث مهم حفظ حریم خطوط لوله موجب می شود به حساسیت رعایت حریم خط پی ببرند و این فرهنگ را به خانواده ی خود تسری دهند.”
به گفته رییس علی البدل مراکز منطقه جنوب شرق، دانش آموزان از نزدیک با انواع فرآورده های نفتی، پمپ ها، الکتروپمپ ها، توربوپمپ ها، مخازن فرآورده های نفتی، کنترل خط ، انتقال و پخش فرآورده های نفتی و موارد ایمنی آشنا شدند.

۶۶۶ ۵۵۵۵ ۱۱۱۱۱۱۱

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شرکت، نفت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :