گردشگری بهترین جایگزین برای نفت

  • شناسه خبر: 19729
گردشگری بهترین جایگزین برای نفت

مدیر کل مناطق نمونه گردشگری کشور گفت: گردشگری بهترین جایگزین برای نفت رو به اتمام است.

به گزاش”روراستی” جلال تاجیک در حاشیه آیین کلنگ زنی دهکده آرامش رفسنجان واقع در مسیر جاده رفسنجان – سرچشمه که منطقه نمونه گردگشری رفسنجان خواهد شد، افزود: این منطقه در رفسنجان اتفاق مهمی رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان ارتباط تنگاتنگی با سرمایه گذاران این مجموعه داشته باشند و کار آن ها را تسهیل کنند.

مدیر کل مناطق نمونه گردشگری کشور با اشاره به اینکه با نفت هر بشکه ۶۰ هزار تومان نمی توانیم پیشرفتی کنیم و گردشگری بهترین جایگزین برای نفت رو به اتمام در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: اعصاب ما ایرانی ها با بالا و پایین شدن قیمت نفت تأثیر می پذیرد، گردشگری هم باعث افزایش تفاهم در خانواده و هم اثر مستقیم بر کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

این مسئول گفت: هر کس یک شغل ایجاد کند و بعد از آن به سفر حج برود کار اولی او ارزشمند تر از کار دومش است.

تاجیک در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات دولت قبل یک هزار  و۱۶۸ منطقه نمونه گردشگری بوده و این رقم نجومی و غیر واقعی و تنها نمایش دادن مصوبات بود، تصریح کرد: الان این رقم به زیر ۷۰ منطقه تقلیل پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: امسال ۱۵ درصد بودجه مناطق نمونه گردشگری تخصیص می یابد و اگر چه وظیفه دولت ایجاد اشتغال است اما بخش خصوصی بر اساس اهمیت دادن به دین  وشریعت وارد شده  و در ایجاد اشتغال پیشگام است.

تاجیک تأکید کرد: زمان دو سال برای راه اندازی این دهکده زیاد است و حداکثر باید زمستان سال ۹۵ فاز اول این مجموعه به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با دعوت از جمالی برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره مناطق نمونه گردشگری کشور اظهار کرد: این مهم در اتاق بازرگانی کشور و برای اولین بار صورت می گیرد.

مدیر کل مناطق نمونه گردشگری کشور خاطر نشان کرد: برای آشنایی با مدل های مختلف سرمایه گذاری تورهایی برای سرمایه گذاران برپا خواهیم کرد تا در نقاط مختلف با این مدل ها آشنا شوند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، گردشگری، نفت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :